psyched up janis og danske hits (ie kvinde~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-04-05 16:38

..... hvilke(t) album(s)?

på forhånd tak

ps. hvilke psyched up janis album MÅ man ellers bare eje, hvis man vil have
deres top værker?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 22-04-05 18:03

> .... hvilke(t) album(s)?
>
> på forhånd tak
>
> ps. hvilke psyched up janis album MÅ man ellers bare eje, hvis man vil
> have deres top værker?

Kvinde Man er på en Tribute CD med Gasolin, som hedder Fi-Fi Dong

Swell er nok PUJ's bedste men Beats Me er også mega cool. Synes generalt
alle PUJ's albums er fede

/MJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-04-05 18:13

tak for jeres svar - jeg vil prøve swell

Fra : Kaffebordet

Dato : 22-04-05 18:02

> .... hvilke(t) album(s)?
>
> på forhånd tak
>
> ps. hvilke psyched up janis album MÅ man ellers bare eje, hvis man vil
have
> deres top værker?

Swell ville jeg købe.På den skive er bl.a I Died In My Teens,som var et
stort hit for 10 år siden,men det er langt fra det eneste gode nummer på den
cd.Fed cd.