The Sandmen + Lars Top-Galia
Fra : Søren

Dato : 22-04-05 10:52

Jeg var inde i Vega og høre subj. i går.

Det var en skuffende oplevelse.
Ingen melodi, kun høj forvrænget guitar-fræs.
Ingen fede solo'er.

Men det er måske hvad man kan forvente, hvad siger I andre?

Søren

Fra : Otto J.

Dato : 22-04-05 15:05

> Jeg var inde i Vega og høre subj. i går.
>
> Det var en skuffende oplevelse.
> Ingen melodi, kun høj forvrænget guitar-fræs.
> Ingen fede solo'er.

Jeg var ikke skuffet (så dem i Århus). Nej, det var ikke specielt melodiøst,
men det er jo primært et spørgsmål om stilen. Jeg synes da det er fint at de
ikke bare spiller det samme musik som for 15 år siden (selv om dét langt hen
ad vejen også ville være nyt for mig...). Men vurderet som "støj-rock" synes
jeg de var gode - kan man ikke lide støj-rock, så er det klart at man bliver
skuffet. Man skal ikke nødvendigvis købe deres nye plade fordi man kunne
lide de gamle.

Hvis der var noget jeg ærgede mig lidt over, så var det at Lars Top-Galia
ikke rigtigt fik lov at være andet end backing-guitar.

Mvh. Otto

Fra : Irene Lundgaard

Dato : 15-05-05 01:23

"Otto J." wrote in message news:
> Hvis der var noget jeg ærgede mig lidt over, så var det at Lars Top-Galia
> ikke rigtigt fik lov at være andet end backing-guitar.

Hej,

Er Sam Mitchell stadig lead guitarist?

Hilsen,
Irene

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-04-05 15:49

> Men det er måske hvad man kan forvente, hvad siger I andre?

Det var højt .. og i mine øjne ganske udemærket. Dog ikke det bedste jeg har
hørt for nyligt.. men sjovt at fotografere - check link nedenfor.. :)

/Martin
http://rosenauer.dk