I will survive
Fra : Familien Nielsen

Dato : 22-04-05 08:39

Et gammelt disco nummer hvor I"I will survive" køre i hårdt pumpet rytme, er
det Gloria Gaynor eller ????????
Hvis nogen ved hvad den hedder hører jeg gerne.
mvh Hanne

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-04-05 08:57

"Familien Nielsen" wrote
> Et gammelt disco nummer hvor I"I will survive" køre i hårdt pumpet rytme,
> er det Gloria Gaynor eller ????????
> Hvis nogen ved hvad den hedder hører jeg gerne.

Det kan være Gloria Gaynor. Den er indspillet af flere.

Her er teksten:
http://www.lyricsdomain.com/7/gloria_gaynor/i_will_survive.html

- Jensby

Fra : Valdemar Rørbech

Dato : 22-04-05 09:19

----- Original Message ----- > "Familien Nielsen" wrote

> Det kan være Gloria Gaynor. Den er indspillet af flere.
>
> Her er teksten:
> http://www.lyricsdomain.com/7/gloria_gaynor/i_will_survive.html
>
> - Jensby

Cake har lavet en vildere version, som bliver spillet med en ret hård bas
(relativt), guitar-solo'er osv. Den bliver tit spillet, så det kunne være
den du tænker på.

\Valdemar

Fra : Poul Erik

Dato : 22-04-05 09:32

On Fri, 22 Apr 2005 09:38:44 +0200, "Familien Nielsen"
<famniel@mail.dk> wrote:

>Et gammelt disco nummer hvor I"I will survive" køre i hårdt pumpet rytme, er
>det Gloria Gaynor eller ????????
>Hvis nogen ved hvad den hedder hører jeg gerne.
>mvh Hanne

Det er Gloria Gaynor, og den hedder "I will survive".
Men hvor den kan høres henne ved jeg ikke (ud over jeg har den på et
par LP'er.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 15:55

> Et gammelt disco nummer hvor I"I will survive" køre i hårdt pumpet rytme,
er
> det Gloria Gaynor eller ????????
> Hvis nogen ved hvad den hedder hører jeg gerne.
Den kan du også se her.

www.kimila.dk\video\gg.wmv

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Familien Nielsen

Dato : 23-04-05 19:53

Jeg siger mange tak for hjælpen og tak til "kimila" for linket
Hilsen Hanne