Valby Hallen
Fra : Ken Larsen

Dato : 21-04-05 17:55

Var til koncert der i går. Og jeg fatter ikke at nogen arrangerer koncerter
i det betonhelvede. Lyden er ganske enkelt forfærdelig.

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 21-04-05 21:43

Var det til "The Shadows"?

Jeg sad på 7 række og dér var lyden overraskende god i forhold til sidste
gang jeg var der (Judas Priest)

Men hold kæft hvor er der dog totalt og aldeles grimt & uchamerende i såden
en beton-helvedes-latterlig-sportshal

Anders

Fra : Ken Larsen

Dato : 21-04-05 22:04

Anders C. Nielsen <acn77@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42681053$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> gang jeg var der (Judas Priest)
>
> Men hold kæft hvor er der dog totalt og aldeles grimt & uchamerende i

Ja det var til Shadows.
Sad på 36 række. 2 rækker foran lydfolkene ved mixerpulten, og det var
ganske forfærdeligt, lyden bouncede fra væg til væg, og især i de stille
numre, såsom Don´t cry for me Argentina, brummede det helt vildt.

Har dog hørt fra en kammerat at det, netop til Judas var ganske godt.