Langt Fra Las Vegas
Fra : M W Nielsen

Dato : 20-04-05 15:21

Hej NG...

Findes der et sted hvor man kan købe/downloade soundtrack fra
langt fra las vegas ?

/Mads

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 16:37

"M W Nielsen" <madsNOSPAM@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG...
>
> Findes der et sted hvor man kan købe/downloade soundtrack fra
> langt fra las vegas ?
>
> /Mads

Hej Mads

Er der overhovedet udgivet et soundtrack? og det er vel kun 'All Right' med
Superheroes der er noget ved...
Anyway her er en liste over featurerede numre i serien:
http://www.imdb.com/title/tt0272993/soundtrack

håber du finder ud af noget
:drdrøn

edit: hmm... til yderligere forvirring har jeg lige set at superheroes har
udgivet en ep med navnet las vegas
http://www.crunchy.dk/asp/default.asp?Release_Id=481&Band_Id=5

Fra : Anders Hellerup Mads~

Dato : 20-04-05 16:39

M W Nielsen wrote:
> Hej NG...
>
> Findes der et sted hvor man kan købe/downloade soundtrack fra
> langt fra las vegas ?

Jeg ved ikke om der er udkommet et rigtigt soundtrack, men stort set alt
musikken der er brugt er fra Superheroes og findes på deres andet album,
Igloo.

Superheroes har også udgivet en EP der hedder Las Vegas, som vist nok
indeholder noget musik specielt til Langt fra Las Vegas, men det ved jeg
ikke helt.

Hilsen Anders

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 27-04-05 11:40

Hej Mads!

Dengang Langt Fra Las Vegas kom frem købte jeg Superheroes-ep'en af samme
navn. Den indholder start- og slut-jinglen samt to andre sange, jeg ikke
lige kan huske om indgår i serien..

Jeg købte den på rillen.dk dengang, men jeg tror ikke den kan fåes mere. Har
lige checket rillen.dk og cdon.com. Men du kan sikkert finde dem på senere
albums/opsamlinger. Du må selv lige kigge tracklister igennem, for jeg har
ikke andet med Superheroes..

Rune