Rhapsody feat. Christopher Lee
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-04-05 19:58

Chris. Lee er næsten min yndlingsskuespiller, men at han lige kunne synge og
et af hans yndlingsbands er et fantasy metal-band (Rhapsody), vidste jeg
ikke... 5 tommelfingre op for den mand...
Er der andre lignende "kendisser", der ikke er så kendte for at synge, men
som har lavet noget lignende.

Fra : Peter G.

Dato : 19-04-05 23:26

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> [...]
> vidste jeg ikke... 5 tommelfingre op for den mand... Er der andre
> lignende "kendisser", der ikke er så kendte for at synge, men som har

William Shatner udgav engang en plade med et par forfærdeligt campede
versioner - hør hans udgave af "Lucy In The Sky With Diamonds og
grin/græd - og har forrige år udgivet en plade til rimelig
kritik. Delvis fordi ingen kan finde ud af om han er selvironisk eller
prætentiøs.

"The Transformed Man" (1968)
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:u1ua6j587190
"Has Been" (2004)
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:sx7m96ho0ep3

"Golden Throats: The Great Celebrity Sing-Off!"
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:amv1z83ajyvn

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 14:54

> [...]
> grin/græd - og har forrige år udgivet en plade til rimelig
> kritik. Delvis fordi ingen kan finde ud af om han er selvironisk eller

Hans udgave af Pulps Common People er faktisk rigtigt fed.

Eller også er den ikke, og så er det bare mig, der tager fejl - jeg ved det
faktisk ikke. I hvert fald er camp-værdien høj.

Mvh Mikkel