endnu et ukendt stykke musik
Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 18-04-05 20:11

Hejsa..

Lige for tiden spiller de et stykke musik i radioen, hvor det lyder som om,
at en af dem der synger, har indtaget helium eller sådan noget..

Er der nogen der ved hvem det er og hvad sagen hedder ?

MVH
Thomas H.

Fra : Holst

Dato : 18-04-05 20:40

Thomas Hupfeldt wrote:

> Lige for tiden spiller de et stykke musik i radioen, hvor det lyder som om,
> at en af dem der synger, har indtaget helium eller sådan noget..
>
> Er der nogen der ved hvem det er og hvad sagen hedder ?

Det må være Tjenesten med "Hvor blå vi er" ...

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 18-04-05 21:36

"Holst" <newsapr05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være Tjenesten med "Hvor blå vi er" ...

Nej ikke den.. Den er engelsk.

Sorry jeg ikke gjorde opmærksom på det i mit indlæg.

MVh
Thomas H.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-04-05 21:50

> Nej ikke den.. Den er engelsk.
-------
Lonely... I feel so lonelyyyy... Ved ikke hvem det er der har lavet den
den.. Men kunne det ikke være den?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-04-05 22:27

> Lonely... I feel so lonelyyyy... Ved ikke hvem det er der har lavet den
> den.. Men kunne det ikke være den?

Hvis det er den, så er den fra soundtracket til "Team America" (skaberne af
Southpark, pisseskæ' film)

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 18-04-05 22:07

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> -------
> Lonely... I feel so lonelyyyy... Ved ikke hvem det er der har lavet den
> den.. Men kunne det ikke være den?

Tak Det var Akon med Lonely..

MVH
Thomas H.

Fra : Jakob

Dato : 19-04-05 16:46

> [...]
> at en af dem der synger, har indtaget helium eller sådan noget..
>
> Er der nogen der ved hvem det er og hvad sagen hedder ?

Er det BeeGees....? Ku' ik' la' vær'...

--
Hilsen Jakob