hvad er titlen?
Fra : KO

Dato : 17-04-05 14:30

Mix FM spiller et nyt nummer. Det vil jeg gerne have fat i. Sød/barnlig
stemme, og musikken er i lidt go' gammeldavs stil.

Nogen som har et bud?

Fra : Thomas

Dato : 17-04-05 15:20

"KO" <kimSLET.mailDETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> Mix FM spiller et nyt nummer. Det vil jeg gerne have fat i. Sød/barnlig
> stemme, og musikken er i lidt go' gammeldavs stil.

Go' gammeldavs Heavyrock? Go' gammeldavs Rap?
Go' gammeldavs Opera??

Du må nok lige komme lidt nærmere ind på genren

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-04-05 15:33

Thomas skrev:
> Du må nok lige komme lidt nærmere ind på genren

Det sikkert schlager

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Petersen

Dato : 17-04-05 17:47

> Det sikkert schlager

Hvor er Åge henne når der er brug for ham?

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-04-05 12:55

"Lars Petersen" <7erSLETDETHERDA@cyanide.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er Åge henne når der er brug for ham?

Håber aldrig man får brug for ham!

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-04-05 16:25

KO - kimSLET.mailDETTE@c.dk
426264b6$0$681$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
skrev følgende:
> Mix FM spiller et nyt nummer. Det vil jeg gerne have fat i.
> Sød/barnlig stemme, og musikken er i lidt go' gammeldavs stil.
>
> Nogen som har et bud?

Schnappi?

--
Martin Petersen

Fra : sørensen

Dato : 17-04-05 19:00

"KO" <kimSLET.mailDETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> Mix FM spiller et nyt nummer. Det vil jeg gerne have fat i. Sød/barnlig
> stemme, og musikken er i lidt go' gammeldavs stil.
>
> Nogen som har et bud?

Jeg har selv hørt den flere gange her i dag. Og jeg er ved at gå amok, for
jeg har en mistanke om hvem det kan være men kan ikke huske hverken navn
eller titel. Jeg mener at kunstneren sidste år lavede en sang/rap på
titelsangen af et gammelt engelsk børneprogram [eller i den stil].
Musikvideoen var med rapperen på et bord, en 'gammel' dame ved klaveret, og
flere dukker [med mennesker indeni] rendende rundt på bordet....

Mine 30 min. søgning har intet resultat givet, suk..... :(

--
S.Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 17-04-05 20:27

"sørensen" <togaloungeXXX@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> flere dukker [med mennesker indeni] rendende rundt på bordet....

Der må du tænke på Dizzee Rascal - Men jeg har ikke lige styr på
titlen på den sang... Noget med 'dream come true'...

..Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-04-05 17:45

Thomas skrev:

> Der må du tænke på Dizzee Rascal - Men jeg har ikke lige styr på
> titlen på den sang... Noget med 'dream come true'...

Dizzee Rascals nummer hedder "Dream". Omkvædet er en sampling af
80'er-fænomenet Captain Sensibles udgave af Rodgers &
Hammerstein-sangen "Happy Talk" fra musicalen South Pacific.

Det er et sjovt nummer, men svarer nu ikke særligt til beskrivelsen.

Hvis man kigger på mixfm.dk, kan man finde nogle playlister. Nye
numre, som måske kunne passe på spørgsmålets beskrivelse, er Natalie
Imbruglias "Shiver" eller måske Beth Harts "Learning to Fly".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Thomas

Dato : 18-04-05 23:22

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er et sjovt nummer, men svarer nu ikke særligt til beskrivelsen.

Nå? Beskrivelsen af videoen var ellers som følger :

Den beskrivelse passer faktisk 100% til Dizzee Rascals musikvideo....

Det er sandsynligvis ikke den sang 'KO' efterlyste. Men det er uden
tvivl den som 'sørensen' omtaler...

Mvh. Thomas

Fra : sørensen

Dato : 19-04-05 06:54

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den beskrivelse passer faktisk 100% til Dizzee Rascals musikvideo....
>
> Det er sandsynligvis ikke den sang 'KO' efterlyste. Men det er uden

Jeg må give Thomas ret; det var den sang med Dizzee jeg ledte efter :)

Tak Thomas

--
S.Sørensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-04-05 17:19

Thomas skrev:

> Det er sandsynligvis ikke den sang 'KO' efterlyste. Men det er uden
> tvivl den som 'sørensen' omtaler...

Det var ikke en kritik af dig. Jeg burde have formuleret mig klarere.

Jeg synes blot ikke, at Dizzee Rascal eller Akon lyder som særlig
sandsynlige svar på KO's oprindelige spørgsmål.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : sørensen

Dato : 19-04-05 07:01

"KO" <kimSLET.mailDETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> Mix FM spiller et nyt nummer. Det vil jeg gerne have fat i. Sød/barnlig
> stemme, og musikken er i lidt go' gammeldavs stil.
>
> Nogen som har et bud?

Efter et par Dizzee omgange hørte jeg at MixFm nævnte Akon med sangen
'Lonely'. Jeg tror det kan være den?
Sangen kan findes under Media på hans hjemmeside http://www.akononline.com/

hilsen
--