Søges: noder til Vuffelivov
Fra : Torben Rimmer Nielse~

Dato : 17-04-05 12:11

Hej,

Min kone er musiklærer og efterlyser noderne til Shubiduas "Vuffelivov".

De er ikke til at spore på hverken Google, www.danskesange.dk eller www.
guitartabs.dk (som i øvrigt ikke eksisterer mere).

Er der nogen, som har dem liggende, eller som har et link til dem?

På forhånd tak,

Torben
Esbjerg

Fra : Holst

Dato : 17-04-05 12:29

Torben Rimmer Nielsen wrote:

> [...]
> guitartabs.dk (som i øvrigt ikke eksisterer mere).
>
> Er der nogen, som har dem liggende, eller som har et link til dem?

Der er jo nogen mennesker, der har rettigheder til dem, så derfor kan de
ikke bare findes gratis rundt omkring. Fuldstændig ligesom musikken. Mon
er de ikke at finde på biblioteket på din kones skole, så har det lokale
folkebibliotek dem sikkert - eller de kan skaffe dem hjem. Jeg er
overbevist om, at noderne til en sang som Vuffelivov må været udgivet.

Fra : Jette

Dato : 17-04-05 13:26

Holst <newsapr05@shelter.dk> wrote:
> [...]
> så har det lokale folkebibliotek dem sikkert - eller de kan skaffe
> dem hjem. Jeg er overbevist om, at noderne til en sang som Vuffelivov

Der er f.eks. denne her:
Shu-Bi-Dua
Den store Shu-bi-dua
2002. 511 sider, illustreret
Forlag: L&R
Emne: rockmusik ; sangbøger ; sange ; rock ; pop ; vokal ; 1970-1979 ;
1980-1989 ; 1990-1999 ; 2000-2009 ; Danmark ; rocksange
For sangstemme med becifring
Shu-bi-duas samlede værker 1973-2001 med tekster samt noder til første
vers

Og mon ikke 'Vuffelivov' er med her.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Ulrik

Dato : 17-04-05 19:07

Jette wrote:

> [...]
> For sangstemme med becifring
> Shu-bi-duas samlede værker 1973-2001 med tekster samt noder til første

Jo, den er med her. Det er reélt til shubbernes samlede værker som
skrevet. Der er godt nok nogle få, som de ikke har kunne få lov at
trykke noderne til pga. rettigheder - det er nogle af dem, de ikke selv
har lavet musikken til. Vuffelivov er dog med noder og tekster
Jeg kan kun anbefale den

Mvh
Ulrik

Fra : Torben Rimmer Nielse~

Dato : 17-04-05 19:44

Tak for hjælpen - jeg var ikke klar over, at der var rettigheder at tage
hensyn til i forhold til noder.

Man lærer dog, så længe man lever ... :)

Jeg skynder mig at bestille den på biblioteket.

Mvh,
Torben