Sandmen & Lars Top
Fra : Kim Riber

Dato : 17-04-05 09:39

Hej Gruppe

Har planer om fredag aften at smute forbi det lokale spillested og se
Sandmen sammen med Lars Top. Skulle lige høre om nogen havde set dem og
selvfølgelig høre om hvordan det var. Spiller de kun Sandmen, eller får Lars
Top, sneget en Sort Sol melodi ind ??

Kim Riber
Esbjerg

Fra : Otto J.

Dato : 21-04-05 10:59

> [...]
> Sandmen sammen med Lars Top. Skulle lige høre om nogen havde set dem og
> selvfølgelig høre om hvordan det var. Spiller de kun Sandmen, eller får

Jeg var nede og høre dem i går, i Århus. Jeg synes egentligt det var ret
fornuftigt, jeg køber temmeligt sikkert den nye plade når den kommer. Jeg er
ikke den store kender af hverken Sandmen eller Sort Sol, men jeg genkendte i
hvert fald ikke nogen Sort Sol-numre. I det hele taget skal man nok ikke
tage afsted for Lars Top's skyld, han trådte ikke specielt meget i karakter
synes jeg, ud over at være en yderst kompetent 2. guitar... Men, uden som
sagt at have særligt meget kendskab til de gamle Sandmen plader, så virkede
det noget tungere, og til tider ret psykedelisk - meget lig Kashmir på flere
punkter, omend de ikke fængede mig så meget rent melodiøst, som Kashmir gør.
Men en god solid koncert, som jeg absolut synes var pengene og tiden værd.

Mvh. Otto