Beth Hart
Fra : riddle

Dato : 14-04-05 12:56

Nogen der kan give mig en logisk forklaring på (udover den åbenlyse
med at malke koen til patterne falder af) på at man nu er oppe på 3
versioner af "Leave the light on" CD'en
http://www.cdon.com/search_result_name.phtml?type=1&name=Hart+Beth

Som det ses, komemr nr. 3 til Maj.

Riddle

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-04-05 18:37

riddle skrev:

> Nogen der kan give mig en logisk forklaring på (udover den åbenlyse
> med at malke koen til patterne falder af) på at man nu er oppe på 3
> [...]

Øhh, hvad kan ses? Intet hér?

Men som du selv er inde på; penge penge penge!
Også mit bud.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : riddle

Dato : 14-04-05 20:05

Sorry: direkte link er:
http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1124&nav_genre=1124&navroot=903&name=Hart+Beth&page=search_name&type=1&view_type=1

Riddle

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-04-05 22:10

riddle skrev:

> Sorry: direkte link er:
> http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1124&nav_genre=1124&navroot=903&name=Hart+Beth&page=search_name&type=1&view_type=1

Hmm, den version jeg har er ikke iblandt, sådan cover mæssigt?
Hvad er det lige der gør "special Edition" special?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-04-05 00:25

Brian Hansen skrev:
> Hmm, den version jeg har er ikke iblandt, sådan cover mæssigt?
> Hvad er det lige der gør "special Edition" special?

Personligt går jeg ind for total afskaffelse af alt, hvad der hedder
special edition, deluxe edition, special bonus DVD edition og hvad de
ellers finder på.

Hvis man har lavet nye numre, siden man udgav sit sidste album, så er
det nok på tide at lave et nyt album.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk