venter på far
Fra : andropov

Dato : 10-04-05 18:43

Kan det ikke passe at Anne Herdorf ikke altid har været med i gruppen
"venter på far"

Hvornår er hun kommet med der ?

Fra : Jette

Dato : 10-04-05 19:30

andropov <nospam@andropov.dk> wrote:
> Kan det ikke passe at Anne Herdorf ikke altid har været med i gruppen
> "venter på far"
>
> Hvornår er hun kommet med der ?

Gruppen 'Venter på Far' har tilsyneladende udgivet 3 cd'er ialt. Den seneste
er udgivet her i 2005. Det er her første gang Anne Herdorfs navn optræder.
Hun har tilsyneladende overtaget Gitte Naurs plads i gruppen.

Ovenstående fandt jeg ud af ved at søge i Københavns Kommunes Bibliotekers
database. Bibliotek.dk er i skrivende stund nede.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : andropov

Dato : 10-04-05 19:46

On Sun, 10 Apr 2005 20:30:25 +0200, "Jette"
<frkmusika(fjernes)@hotmail.com> wrote:

>Gruppen 'Venter på Far' har tilsyneladende udgivet 3 cd'er ialt. Den seneste
>er udgivet her i 2005. Det er her første gang Anne Herdorfs navn optræder.
>Hun har tilsyneladende overtaget Gitte Naurs plads i gruppen.

Ja ok. Jeg synes nemmelig heller ikke jeg havde set Anne Herdorf i den
gruppe før jeg så hende forleden dag i tv2 charlie.

>Ovenstående fandt jeg ud af ved at søge i Københavns Kommunes Bibliotekers
>database. Bibliotek.dk er i skrivende stund nede.

Ja ok Tak for info.

Fra : Jette

Dato : 10-04-05 22:33

andropov <nospam@andropov.dk> wrote: