Bikstok røgsystem
Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-05 12:51

Hej

Nu har jeg i et stykker tid høret BR nye album flere gang om dagen, skide
godt musik. Men hvad går det ud på når I "synger" om Romere? (Er det slang
fra staden?(eller skal jeg have nye øre?))

Hilsen Mikkel

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-04-05 14:48

Mikkel Lund wrote:
> [...]
> skide godt musik. Men hvad går det ud på når I "synger" om Romere?
> (Er det slang fra staden?(eller skal jeg have nye øre?))

Et par bud..

Hvad med romerske orgier - som I romere der mæsker sig i lækkerier,
kvinder, kaster penge til højre og venstre og iøvrigt lever i vild
luksus.

Men det kan sikkert også betyde en kæmpestor joint.. som i romerlys..?

Du kan da prøve at spørge i gæstebogen på deres website.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 10-04-05 20:57

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> godt musik. Men hvad går det ud på når I "synger" om Romere? (Er det slang
> fra staden?(eller skal jeg have nye øre?))

Har også selv stor glæde af albummet.
Romere symboliserer magt, du kan evt. kigge på deres hjemmeside, der har de
en lille ordbog, hvori du kan se nogle af deres mest brugte slangudtryk.

Mvh. Mikkel