Bargeld i DR2(Fredags)
Fra : 2Forty

Dato : 07-04-05 23:55

Da DR2 i fredags viste en OK dok.om protest-musik/lyrik gennem tiderne,så
man bl.a Blixa Bargeld i aktion.
Mit spørgsmål til vinden er hvilken bygning han og formodentlig resten af
bandet spillede i?

Thnx 2Forty
"Den der synger,synger luften ren"DT

Fra : TPN

Dato : 10-04-05 00:17

> [...]
> man bl.a Blixa Bargeld i aktion.
> Mit spørgsmål til vinden er hvilken bygning han og formodentlig resten af

Mener du musikprogrammet om de sorte 80'ere?

Tomas

Fra : 2Forty

Dato : 10-04-05 04:32

"TPN" <plougsi@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du musikprogrammet om de sorte 80'ere?
>
> Tomas

Nej,det var vist om Joy Division.Programmet som jeg ikke husker titlen
på,blev sendt sidste fredag,og bla. Bono,Biafra,Geldorf og mange andre store
navne medvirkede.

Fra : 2Forty

Dato : 10-04-05 15:45

"2Forty" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse

> "TPN" <plougsi@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> tiderne,så
> af

Doh!
Det var sidste lørdag og ikke fredag.Hjælper det?
Når jeg er inde på DR kan jeg ikke se gamle programoversigter,så titlen på
programmet forbliver glemt her.

hilsen 2Forty

Fra : TPN

Dato : 11-04-05 17:56

Hej

Jeg har sendt spørgmålet videre til DR2.
De skriver at de vil svare inden for 14 dage.
Hvis du kan vente så lang til.
Jeg så ikke selv dok'en, men hvis det var billeder fra DK, så har de spillet
i sallageret, ungdomshuset, pumpehuset og en enkelt gang på Roskilde.
Forrige gang de besøgte landet var de også og spille i Århus, men hvor kan
jeg ikke huske.
Håber du kan bruge disse oplysninger til noget.

Hilsen
Tomas

Fra : 2Forty

Dato : 12-04-05 00:05

> [...]
> jeg ikke huske.
> Håber du kan bruge disse oplysninger til noget.

Det kan du tro.Tak fordi du gik så langt.Giver du besked her i gruppen hvis
du får svar?Det så ud til at være et "politisk brændpunkt"(ikke i DK) de
stod og spillede i,men jeg er langt fra sikker,derfor interessen.

Best regards

Fra : TPN

Dato : 12-04-05 23:41

Hej

Jeg poster deres svar når jeg får det

Tomas

Fra : TPN

Dato : 13-04-05 09:46

Så er der kommet svar fra DR2 som du selv kan læse ved de det heller ikke,
de ved ingen gang hvad gruppen hedder .
Men da jeg er inkarneret Einstürzende fan vil jeg bånde genudsendelsen og
komme med et bud.
Tak for din henvendelse.

Vi er meget i tvivl om hvilken udsendelse dú mener, og har derfor normalt
brug for ret præcise oplysninger om titel, dato, klokkeslæt og kanal.

Vi tror du mener udsendelsen "Temalørdag: Rock systemet!", sendt 2. april på
DR2. Den bliver genudsendt 24. april kl. 13:25 på DR2. Her er omtalenh af
programmet:

Temalørdag dykker ned i rockens evner til at flytte politiske milepæle. I
dag er rockmusikerne måske mere forsigtige med at skilte med politiske
standpunkter. Men vi al ikke mange år tilbage før ethvert rockband med
respekt for sig selv gerne optrådte sammen med græs- rodsbevægelser og lagde
stemme til politiske manifester. Temalørdag ser på hvad rocken rokkede
dengang...og nu.

Vi har ingen anelse om hvilken bygning gruppen Blixa Bargeld spillede i.

Fra : Jens Laursen

Dato : 13-04-05 14:58

> [...]
> man bl.a Blixa Bargeld i aktion.
> Mit spørgsmål til vinden er hvilken bygning han og formodentlig resten af

Nu så jeg ikke denne del af programmet, men hvis det var en gammel smadret
bygning i Berlin var det måske Tacheles Hof?

/Jens

Fra : 2Forty

Dato : 17-04-05 04:45

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "2Forty" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Nu så jeg ikke denne del af programmet, men hvis det var en gammel smadret
> bygning i Berlin var det måske Tacheles Hof?
>
> /Jens

Hej Jens!Nu har jeg kigget billeder af Tacheles Hof,og jeg vil tro det er
der,men jeg er ikke sikker.Jeg må bånde det hvis/når det genudsendes.

Thnx
Best regards 2Forty