En svær nød - Hvem kan knække den?
Fra : Kondiwasser

Dato : 07-04-05 22:48

Hej gruppe.

Jeg søger gruppe og titel på en dansk sang fra 80'erne. I omkvædet
synges der om at køre hindu taxi i det indre københavn.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kondiwasser

Fra : Mikael L

Dato : 08-04-05 07:54

"Kondiwasser" <ufcSKALFJERNES@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg søger gruppe og titel på en dansk sang fra 80'erne. I omkvædet
> synges der om at køre hindu taxi i det indre københavn.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe?

Den er godt nok ikke fra 80´erne, men kan det være noget fra ham her
http://top20.dk/album.php?lang=da&cid=274&kid=186

Mikael

Fra : preben nielsen

Dato : 08-04-05 16:13

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev i en meddelelse

> Den er godt nok ikke fra 80´erne, men kan det være noget fra ham
> her
> http://top20.dk/album.php?lang=da&cid=274&kid=186

Den minder meget lidt on en DANSK sang........ hmmmm

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Kondiwasser

Dato : 08-04-05 17:40

On Fri, 8 Apr 2005 08:53:49 +0200, "Mikael L"
<m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> wrote:

>"Kondiwasser" <ufcSKALFJERNES@sol.dk> skrev i en meddelelse

>Den er godt nok ikke fra 80´erne, men kan det være noget fra ham her
>http://top20.dk/album.php?lang=da&cid=274&kid=186
>
>Mikael

Nej, det er desværre ikke Dj Bombay. Sangen er en del ældre. Jeg har
postet et klip på omkring 2 min i dk.binaer.musik. Måske hjælper det
til en opklaring :)

På forhånd tak

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 08-04-05 09:21

Hej

Allan Olsen lavet engang en tekst om at køre i taxi i københavn, prøv om det
er den vej du skal søge , kan godt huske nummeret, jeg tror Allan Olsen er
et godt bud

Hilsen Jan O

Fra : Kondiwasser

Dato : 08-04-05 17:42

On Fri, 8 Apr 2005 10:20:59 +0200, "Jan Ohlsson"
<jan.ohlsson@privat.dk> wrote:

> [...]
>er den vej du skal søge , kan godt huske nummeret, jeg tror Allan Olsen er

Hej Jan.

Det lyder ikke som Allan Olsen. Jeg har postet et klip på ca 2 min i
dk.binaer.musik. Kig efter En svær nød... Jeg håber at det kan hjælpe
videre.

Mvh Kondiwasser