Rammstien kommer igen
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 13:02

Jeg har lige fået denne oplysning.Mon ikke det bliver en super koncert

Rammstein er på vej til Danmark igen. Sammen med de amerikanske brødre i
ånden Slayer. Det hårdtpumpede brag af en koncert finder sted på Gentofte
Stadion den 10 juli.
Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 13:12

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ånden Slayer. Det hårdtpumpede brag af en koncert finder sted på Gentofte

Jeg ved godt,at jeg har stavet det forkert
Anne

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-04-05 13:25

> [...]
> ånden Slayer. Det hårdtpumpede brag af en koncert finder sted på Gentofte

Håber det er sandt, I'm going then!

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 14:58

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Håber det er sandt, I'm going then!

Jeg tror nu det er sandt nok.Det er et nyhedsbrev fra Billetnet.Har også set
det andre steder.Billetsalget starter på mandag
Anne

Fra : Michael

Dato : 07-04-05 17:43

AM skrev:

> Jeg tror nu det er sandt nok.Det er et nyhedsbrev fra Billetnet.Har også set
> det andre steder.Billetsalget starter på mandag
> Anne

Hvor har du set det, ud over i dit nyhedsbrev? Jeg kan ikke finde
noget nogen steder omkring det. Please hjælp mig

Mvh.
Julle

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 18:12

> Hvor har du set det, ud over i dit nyhedsbrev? Jeg kan ikke finde noget
> nogen steder omkring det. Please hjælp mig
>
> Mvh.
> Julle

Hej Julle

Det er et nyyhedsbrev jeg har tilmeldt mig.Hvis det kan du maile til mig..så
sender jeg dig den.Du kan også gå ind på denne side,der står det
også.http://www.sehnsucht.dk/

Hilsen Anne

Fra : Iddqd

Dato : 07-04-05 20:31

Jonny Jensen wrote:

> Håber det er sandt, I'm going then!

Ville være super. Svjv har der ikke været afholdt koncerter på Gentofte
Stadion siden U2's Zooropa (eller hvad den nu hed) tour. Holder det har
jeg dog et dilemme for jeg vil givet kunne høre koncerten bare ved at
åbne vinduet

Mvh

Bruno

Fra : Jonny Jensen

Dato : 08-04-05 01:36

> [...]
> ånden Slayer. Det hårdtpumpede brag af en koncert finder sted på Gentofte

Mere her:

http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13403

Glæder mig!!!

Jonny.

Fra : Dopedog

Dato : 08-04-05 11:24

> [...]
> ånden Slayer. Det hårdtpumpede brag af en koncert finder sted på Gentofte

Hvorfor skal Slayer altid spille med pop-nu metal bands ? Sidste gang var
det Piksnot ... sorry, Slipknot. Det er da ret skod at man skal tvinges til
at høre på noget lort, før Slayer kommer på scenen :)

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-04-05 12:34

Dopedog wrote:

> Hvorfor skal Slayer altid spille med pop-nu metal bands ? Sidste gang
> var det Piksnot ... sorry, Slipknot. Det er da ret skod at man skal
> tvinges til at høre på noget lort, før Slayer kommer på scenen :)

Kan du ikke bare gå når Slayer har spillet? Det er da sjældent
opvarmningsgruppen spiller til sidst

Ole Thomsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-04-05 17:42

> Hvorfor skal Slayer altid spille med pop-nu metal bands ? Sidste gang var
> det Piksnot ... sorry, Slipknot. Det er da ret skod at man skal tvinges
> til at høre på noget lort, før Slayer kommer på scenen :)

Nu er Rammstein så ikke nu-metal... Det er måske pop, men det er IKKE
nu-metal.

Fra : Dopedog

Dato : 10-04-05 19:32

> Nu er Rammstein så ikke nu-metal... Det er måske pop, men det er IKKE
> nu-metal.

Nej men det er Slipknot. Rammstein er vel noget pop elektronisk, skal jeg ik
kunne sige. Hører det ikke :)

Fra : TPN

Dato : 13-04-05 10:49

Ramstein selv karakteriserer deres musik som tanz metal