Dette eller lignende numre ?
Fra : preben nielsen

Dato : 01-04-05 16:37

Nogen som kender dette nummer ?

http://infreq.vores-web.dk/download/sounds/find2.wav

..... eller andre i samme rytme (mest baggrundsslagene)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 02-04-05 12:07

Hva med Disco Tango a la Carte af Seebach?

Mvh
Jørgen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-04-05 01:10

Jørgen Jacobsen wrote:
> Hva med Disco Tango a la Carte af Seebach?
>
> Mvh
> Jørgen

LOL

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 05-04-05 12:04

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:<424f343e$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...

> LOL
>
> -Sune

Nu er det jo sådant at den kære Seebach faktisk har lavet noget fedt
synth musik der minder om starten af det nævnte nummer. Men eller
indtil den engelsk gebrokne tysker begynder at skråle, så kan det
minde om meget, men derfra lyder det som endnu en gang skrald fra
Scooter eller andre tyske DJ's.

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-04-05 14:49

Klavs Rommedahl wrote:
> [...]
> indtil den engelsk gebrokne tysker begynder at skråle, så kan det
> minde om meget, men derfra lyder det som endnu en gang skrald fra

Jeg tænkte mest på, at Disco Tango á lá Carte er i 4/4.

Prebens nummer er i 6/8 (eller i bedste fald trioliserede
et-eller-andet), og han efterlyser numre i samme rytme.

Temaet fra TV-serien Airwolf er f.eks i samme rytme, ligesådan "One Of
These Days" fra Pink Floyd LP'en Meddle (eller er det Echoes).

-Sune

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 05-04-05 23:29

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:<42529705$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...

> [...]
>
> Temaet fra TV-serien Airwolf er f.eks i samme rytme, ligesådan "One Of
> These Days" fra Pink Floyd LP'en Meddle (eller er det Echoes).

Ups, sorry. Jeg troede at du gjorde grin med Seebach og dermed mente
at den forgangne herre ikke har lavet noget godt (og det mener jeg han
har). Det med takterne, kiggede jeg slet ikke på. .

Mvh
Klavs.

Fra : preben nielsen

Dato : 04-04-05 16:12

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hva med Disco Tango a la Carte af Seebach?

Ehhhhhh........ nej !

:D

--
/\ preben nielsen