P3 musik ?
Fra : Skirk

Dato : 31-03-05 20:06

Hej

Jeg shøre P3 til dagligt men kan aldrig huske navne på de gode sange jeg
høre :(

Er der en som har nogle navne på aktuelle P3 hits :) jeg kan mindes at have
hørt et par gode numre med sådan lidt pop rock agtigt med en mandlig sanger.

Kender i nogle ?

Skirk

Fra : Holst

Dato : 31-03-05 20:31

Skirk wrote:

> [...]
> hørt et par gode numre med sådan lidt pop rock agtigt med en mandlig sanger.

Du kan finde playlister på http://www.dr.dk/p3 - så kan du måske selv
finde, hvad du søger, hvis du ved, på hvilket tidspunket det blev
spillet. Playlisterne dukker typisk op med lidt forsinkelse - kan vist
indimellem godt være helt op til et døgns tid.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-04-05 20:51

"Skirk" <sdg@eag.com> skrev i en meddelelse

> Jeg shøre P3 til dagligt men kan aldrig huske navne på de gode sange jeg
> høre :(

> Kender i nogle ?
________________

Nej, jeg har aldrig hørt dem spille god musik. Det spiller de da aldrig. Kan
det ikke være en anden station du lytter til???

Spøg til side.

Der er en god plade som de har spillet meget p¨å det sidste. Det eer
mega-hittet med "Joy Gruttman". Den der med "Snih snahj Schnappi - das
kleine krokodill".
Men det er altså den originale udgave der er god. Den er nemlig også i
en ødelagt udgave. Det der de kalder noget med re-mix, eller sån noget.
Uhh-ha.

Hilsen Åge

Fra : Skirk

Dato : 04-04-05 19:13

Jeg siger tak men det er ikke altid deres liste er lagt ud :(

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:424da608$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Mr bob

Dato : 05-04-05 13:14

> [...]
> Men det er altså den originale udgave der er god. Den er nemlig også i
> en ødelagt udgave. Det der de kalder noget med re-mix, eller sån noget.

Hehe, smut åge.. Du er ude på dybt vand i sportsgrenen P3.

P3 har noget der hedder "tjeklisten" Der kan du mulighvis finde det du
søger. http://www.dr.dk/p3/tjeklisten/lister/index.asp

Ellers er der "ugens uungåelige":
http://www.dr.dk/p3/ugensu.asp

De famøse Playlister (som altså næsten altid bliver sat ind)
http://www.dr.dk/p3/3playlist

Derudover er der Karrierekanonen som prøver at fremme nye danske bands.. De
har tilmed udgivet en række Cd'er..
http://www.dr.dk/karrierekanonen/

Mvh Mr bob

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-04-05 15:52

"Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ude på dybt vand i sportsgrenen P3.
____

Jeg ved det godt, men min ørelæge har forbudt mig at lytte til stationen.

Fra : JH

Dato : 06-04-05 12:44

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote in

> "Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

> ____
>
> Jeg ved det godt, men min ørelæge har forbudt mig at lytte til stationen.

Det forstår jeg godt. Lyt hellere til P4. Det gør jeg.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-05 18:41

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse

> Det forstår jeg godt. Lyt hellere til P4. Det gør jeg.

_______

Ja, han siger at det trods alt er bedre kun at blive halvdøv, end heldøv.

Fra : JH

Dato : 06-04-05 21:11

> "JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse

> _______
>
> Ja, han siger at det trods alt er bedre kun at blive halvdøv, end heldøv.

Min hørelse fejler nu ikke noget, tværtimod.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-05 17:08

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse

> Min hørelse fejler nu ikke noget, tværtimod.
_____

Så er det nok fordi jeg har lyttet for meget på P4

Fra : Mr bob

Dato : 05-04-05 17:32

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4252a5d5$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

> ____
>
> Jeg ved det godt, men min ørelæge har forbudt mig at lytte til stationen.

Hehe,,