Til Fantomas/Mr Bungle/Cirkus Metal-fans: ~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-03-05 15:06

Så er et nummer blevet postet på dk.binaer.musik, så det kan hentes frit.
Dog Fashion Disco er en genial blanding mellem Mr Bungle og System of A
Down, så jeg synes bare I bør checke sangen ud.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-03-05 17:57

Hmm... Min dumhed og naivitet har muligvis straffet mig... Hent IKKE
sangen...

Fra : Q

Dato : 26-03-05 14:59

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Hmm... Min dumhed og naivitet har muligvis straffet mig... Hent IKKE
> sangen...

Hmmm... synes stilen lugter lidt af Dyreforsög, hvis du har hørt om dem?..

Nu du alligevel har sat dig i APGs søgelys, kan du så ikke poste hele
albummet ?

/peter

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-03-05 16:12

> Hmmm... synes stilen lugter lidt af Dyreforsög, hvis du har hørt om dem?..

Ja... Men har ikke kunnet finde noget med dem desværre.

> Nu du alligevel har sat dig i APGs søgelys, kan du så ikke poste hele
> albummet ?

Seriøst... Hvis jeg får problemer går jeg så meget ned.