Sang med Buzz Aldrin i
Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-05 11:28

Er der nogen der kan fortælle mig titel osv på en sang hvor der synges
om Buzz Aldrin (rummanden)?

'buz aldrin - aaal-drin' noget i den stil (det er 2. hånds så det er
lidt tyndt, jeg ved det godt :) )

Mvh
Roberto

Fra : Søren Rohde

Dato : 25-03-05 15:04

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan fortælle mig titel osv på en sang hvor der synges
om
> Buzz Aldrin (rummanden)?

Det må være danske Moon Gringo - You Want Buzz Aldrin. Det var også dem
med
"Dirty Underwear". Er der en sammenhæng? Vi ved det ikke...

Rohde

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-05 18:13

Søren Rohde wrote:
> [...]
> med
> "Dirty Underwear". Er der en sammenhæng? Vi ved det ikke...

Nu har jeg bestilt dem på bilbiloteket, så må vi se om der er bid.
Tak!

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 18:48

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> om
>
> Det må være danske Moon Gringo - You Want Buzz Aldrin.

Er den sang ikke bare et rip-off af The Pixies' "Monkey gone to heaven"? Jeg
har ikke hørt sangene i sammenhæng, men så Moon Gringo live engang, hvor jeg
synes det var påfaldende.

Mvh.
Jonas
--
Pastrámi - kemi for livet!
www.pastrami.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-04-05 11:39

Søren Rohde wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> om

> Det må være danske Moon Gringo - You Want Buzz Aldrin. Det var også dem

Det var den!
Mange tak!

Mvh
Roberto