Jimi Hendrix og Sgt Pepper
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-05 10:47

Jeg så et rigtigt godt dokumentar program om Jimi Hendrix den anden dag på
The History Channel og i et enkelt lille klip af ham på scenen spiller han
Sgt. Pepper's... den har jeg aldrig hørt med andre end The Beatles (har til
gengæld osse hørt den maaange gange)... ved nogen om Jimi har udgivet den på
nogen plade?... jeg MÅ eje den.... jeg elsker både Jimi og The Beatles og
SGT. Pepper er en favorit.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Valdemar Rørbech

Dato : 25-03-05 15:42

Jeg har den på bånd, og har senere fået den på mp3, så den findes nok på CD
et eller andet sted!

\Valdemar

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-03-05 22:27

Valdemar Rørbech wrote:
> Jeg har den på bånd, og har senere fået den på mp3, så den findes nok
> på CD et eller andet sted!
>
> \Valdemar

Hej Valdemar.

Hils Marinus fra Sune.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 25-03-05 19:10

bla:

>og i et enkelt lille klip af ham på scenen spiller han Sgt. Pepper's...

http://www.avrev.com/music/revs/jimiboxset.html

læs under disk two

VH
/Carsten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-05 20:53

> http://www.avrev.com/music/revs/jimiboxset.html
>
> læs under disk two

Takker!

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 25-03-05 21:10

> Takker!
Selv tak - findes også på disse skiver her, bemærk prisen er med
forsendelse:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=139243&p=34&g=48

VH
/Carsten

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 28-03-05 22:38

On Fri, 25 Mar 2005 21:10:00 +0100, "Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> wrote:

>Selv tak - findes også på disse skiver her, bemærk prisen er med
>forsendelse:
>
>http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=139243&p=34&g=48

Vær dog opmærksom på at der er en risiko for at man skal betale
told + postens gebyr.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-03-05 00:55

> [...]
> til gengæld osse hørt den maaange gange)... ved nogen om Jimi har udgivet
> den på nogen plade?... jeg MÅ eje den.... jeg elsker både Jimi og The

Fandt den engang på en 3 eller 4 CD box

Det er er mest interessat er at Jimmy spillede den samme aften som Sgt.
Pepper udkom og Paul McCartney udtalte at han aldrig havde hørt en bedre
version.

Findes i øvrigt også med Bee Gees

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-03-05 02:59

> Det er er mest interessat er at Jimmy spillede den samme aften som Sgt.
> Pepper udkom og Paul McCartney udtalte at han aldrig havde hørt en bedre
> version.

OK - interessant... jeg er en sucker for den slags trivia
Jeg elsker både Beatles og Jimi, så jeg kan kun vinde i den forstand

> Findes i øvrigt også med Bee Gees

Det skal høres før jeg kan forestille mig det - haha - BeeGees er ok, men
nok ikke en jeg ville købe uden at have hørt først

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-03-05 08:19

Den 26-03-05 02.59 skrev sniper_Nolight følgende:

> Det skal høres før jeg kan forestille mig det - haha - BeeGees er ok, men
> nok ikke en jeg ville købe uden at have hørt først

Det er fra soundtracket til filmen Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
Det er en musical med Beatles numre fortolket af Peter Frampton, Bee
Gees, Earth Wind & Fire, Alice Cooper, George Burns (skuespilleren) og
såmænd Aerosmith i en 1978-udgave.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-03-05 15:03

> [...]
> Earth Wind & Fire, Alice Cooper, George Burns (skuespilleren) og såmænd

hmm nu har du i den grad pirret min nysgerrighed... synes aldrig jeg har
hørt om en pepper film... hvad kan du fortælle om den? - noget jeg bør
undersøge og få set?

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-03-05 19:20

sniper_Nolight wrote:

> hmm nu har du i den grad pirret min nysgerrighed... synes aldrig jeg
> har hørt om en pepper film... hvad kan du fortælle om den? - noget
> jeg bør undersøge og få set?

Du er ikke gået glip af nogetsomhelst!

3.6/10 på IMDB, jeg ville personligt give den endnu mindre. Jeg var på
daværende tidspunkt stor Peter Frampton fan, men han var intet lyspunkt.

Allmusic.com skriver:
Where the Beatles' album was a groundbreaking moment in pop music, the
Robert Stigwood film was an unmitigated disaster, an embarrassment not
only to the Beatles, but to everyone involved in the production.
It's so bad it's not even camp......

Ole Thomsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-03-05 00:28

Den 26-03-05 15.02 skrev sniper_Nolight følgende:

> hmm nu har du i den grad pirret min nysgerrighed... synes aldrig jeg har
> hørt om en pepper film... hvad kan du fortælle om den? - noget jeg bør
> undersøge og få set?

Jeg har ikke set den, jeg har blot soundtracket. Men filmen var vist et
fælt flop i biograferne, ligesom den åbenbart også er det i imdbs og
Oles rating.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-03-05 15:21

> Jeg har ikke set den, jeg har blot soundtracket. Men filmen var vist et
> fælt flop i biograferne, ligesom den åbenbart også er det i imdbs og Oles
> rating.

Hehe - tak til Jer alle der har svaret - jeg beholder min Beatles skive og
finder Jimi's og nøjes med det

Fra : Carl Drud

Dato : 26-03-05 15:59

sniper_Nolight wrote:

> hmm nu har du i den grad pirret min nysgerrighed... synes aldrig jeg har
> hørt om en pepper film... hvad kan du fortælle om den? - noget jeg bør
> undersøge og få set?

http://us.imdb.com/title/tt0078239/

Carl