Erasure koncerten igår....
Fra : zcully

Dato : 24-03-05 00:21

Nogen der kan sige lidt om den
Tager til Hamborg og ser dem søndag, så er lidt spændt.

/Zcully

Fra : Pipeline

Dato : 24-03-05 02:45

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan sige lidt om den
> Tager til Hamborg og ser dem søndag, så er lidt spændt.
>
> /Zcully

Tja, der sgu ikke så meget at sige, andet end at det var fantasktisk! Det er
ikke til at se, at Mr. Bell har fået nye hofter, sikke han dog kan fyre den
af. Men god tur til Hamborg, jeg tror næppe du bliver skuffet.
MVH
Pipeline

Fra : Iddqd

Dato : 24-03-05 15:30

Pipeline wrote:
> Tja, der sgu ikke så meget at sige, andet end at det var fantasktisk! Det er
> ikke til at se, at Mr. Bell har fået nye hofter, sikke han dog kan fyre den
> af. Men god tur til Hamborg, jeg tror næppe du bliver skuffet.

Det kan jeg kun støtte. Koncerten var lige så god som deres sidste tour,
blot var opvarmningen dengang en del bedre.

Deres nye matriale holder fint live, scene dekorationer, outfits m.m. er
bestemt i top. Skal jeg brokke over noget, så er det at de gerne måtte
havde spillet lidt længere

Mvh

Bruno

Fra : schlafen

Dato : 24-03-05 15:30

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan sige lidt om den
> Tager til Hamborg og ser dem søndag, så er lidt spændt.

Som altid en kanon oplevelse god blanding af nye og gamle numre leveret
perfekt af Bell....

God tur - du blir ikke skuffet...

Fra : Peter Theglev

Dato : 25-03-05 17:54

zcully wrote:
> Nogen der kan sige lidt om den
> Tager til Hamborg og ser dem søndag, så er lidt spændt.
>
> /Zcully

Var inde og se dem i går, og de skød den sgu' godt af. Jeg har ikke
været helt med på de seneste plader, men heldigvis var der RIGTIG meget
af det gamle, så vi fik skrååååålet igennem på ALLE de store hits.

Jeg ved godt, det er syntesizere, sequensere mm., men der er efter min
mening lidt for meget "tryk-på-space-på-den-bærbare-så-spiller-musikken"
over Vince Clarke's tilstedeværelse. Jeg tror seriøst ikke, han spiller
noget live - overhovedet. Guitaren virker nærmest latterlig …

Men en fed koncert - det var det.

/Peter

Fra : Søren Rohde

Dato : 29-03-05 10:38

"Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Var inde og se dem i går, og de skød den sgu' godt af. Jeg har ikke været
> helt med på de seneste plader, men heldigvis var der RIGTIG meget af det
> gamle, så vi fik skrååååålet igennem på ALLE de store hits.

Hehe ja godt de ikke pludselig skruede ned for musikken...

> [...]
> over Vince Clarke's tilstedeværelse. Jeg tror seriøst ikke, han spiller
> noget live - overhovedet. Guitaren virker nærmest latterlig …

Ja jeg savnede også noget frihånd og en synth solo som på Oh Lamour fra Two
Ring Cirkus live cd´en. Han virkede sgu ikke alt for feststemt, men det
kompenserede Andy heldigvis for. Egentlig utrolig at det startede som
Vince´s orkester, og at Andy bare vare "ansat" som fornfigur....

> Men en fed koncert - det var det.

Ja bestemt.

/ Rohde