Sax ??
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 22-03-05 19:39

Hej med jer kan i hjælpe mig ?
Jeg har hørt et nr mange gange i radioen her på det sidste .
Det drejer sig om en kvinde tror jeg der spiller den fedeste saxofon .
Jeg ved godt at det faktisk ikke er ret meget hjælp, men er der nogen
Der ved hvad det nr hedder ??
Mvh
Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-03-05 00:11

Henrik G Nielsen wrote:
> [...]
> Det drejer sig om en kvinde tror jeg der spiller den fedeste saxofon .
> Jeg ved godt at det faktisk ikke er ret meget hjælp, men er der nogen

Hører ikke radio.. men kunne det være Candy Dulfer du har hørt?

www.candydulfer.nl

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-03-05 00:32

Sune Salminen wrote:

> Hører ikke radio.. men kunne det være Candy Dulfer du har hørt?
>
> www.candydulfer.nl

Woah! Flashback!

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-03-05 02:10

David Rasmussen wrote:

> Woah! Flashback!
>
> /David

Var du på syre i Amsterdam og se Candy Dulfer eller..?

-Sune

Fra : The man himself

Dato : 23-03-05 11:53

Ja det er nok nummeret "Lily was here" men Candy Dulfer og Dave Stewart (fra
eurythmics).

Ralph.

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-03-05 12:09

Sune Salminen wrote:

> Var du på syre i Amsterdam og se Candy Dulfer eller..?

Hmm, ikke just. Jeg var nok mere på hash i København dengang hun blev
voldspillet. Havde bare glemt hende.

/David

Fra : Steen Suder

Dato : 23-03-05 11:49

Sune Salminen wrote:

> Hører ikke radio.. men kunne det være Candy Dulfer du har hørt?
>
> www.candydulfer.nl

De billeder kunne afføde kommentarer såsom "Hun måtte da gerne blæse på
mit...." og "Hun skulle ikke løbe mange gange rundt om min...." i det
rette forum

--
Steen Suder

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 23-03-05 14:26

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hører ikke radio.. men kunne det være Candy Dulfer du har hørt?

> [...]
Lige nøjagtig tak for hjælpen )

Mvh
Henrik