Koncertrejser
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 13-03-05 21:37

Nogen, der har et par links til et par koncertrejse-arrangører?
Tænker specielt på U2-koncerter i Tyskland.

Fra : Kong Kent

Dato : 13-03-05 21:50

Mads Jakobsen wrote:
> Nogen, der har et par links til et par koncertrejse-arrangører?
> Tænker specielt på U2-koncerter i Tyskland.

http://www.karkon.dk/

http://www.koncert-ture.dk/tour.asp (har dog vistnok udsolgt p.t. på U2
ture)

Håber du får held med det.

mvh

Kent.

Fra : Brizz

Dato : 14-03-05 08:37

> http://www.karkon.dk/

Har været i köln og se U2 med denne arrangør. Yderste godt tilrettelagt og
intet at udsætte på hverken pris eller arrangement.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der selv skal se U2 i Göteborg

Fra : Kong Kent

Dato : 14-03-05 16:27

> Har været i köln og se U2 med denne arrangør. Yderste godt tilrettelagt og
> intet at udsætte på hverken pris eller arrangement.

Har selv brugt Karsten til Metallica i Werder Bremen i sommers, og der
var der da heller intet at udsætte på pris eller arrangement. Primo
kvalitet.

Det andet link har jeg benyttet to gange til AC/DC i henholdsvis Riesa
og Hamburg, og her var der også styr på det hele.

mvh

Kent.

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-03-05 22:01

> http://www.karkon.dk/

Var i Hamburg til AC/DC med dem for et par år siden, - ingen problemer,
festlig tur.

--
Mvh.:
Mads Breddam