At lokke sin kæreste...
Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 15:18

....til at give mig tilladelse til denne festival:
http://www.earthshaker-fest.com/

Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i
min opdragelse og videre udvikling...
Tips og tricks ønskes

Mvh
Benjamin

Fra : Kong Kent

Dato : 12-03-05 15:27

> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

Gør som vi andre der skal til Wacken Open Air:

Køb billetterne. Sig til kæresten at man tager derned sammen med
kammersjukkerne, og at hun selv må bestemme hvad hun vil lave i den weekend.

mvh

Kent - der ikke spørger først. Det er livet for kort til!

Fra : Armand

Dato : 12-03-05 20:38

Kong Kent wrote:

> Gør som vi andre der skal til Wacken Open Air:
>
> Køb billetterne. Sig til kæresten at man tager derned sammen med
> kammersjukkerne, og at hun selv må bestemme hvad hun vil lave i den
> weekend.

Hvad du ikke ved er at hun planlægger at bruge tiden til at pakke sine
ting

--
Armand.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 21:58

> Hvad du ikke ved er at hun planlægger at bruge tiden til at pakke sine
> ting

Bare hun lader mine ting være så lad gå da

Mvh
Benjamin

Fra : Morten Jensen

Dato : 16-03-05 12:47

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> wrote in message
> Gør som vi andre der skal til Wacken Open Air:

Eller os der skal til www.graspop.be

/Morten

Fra : Holst

Dato : 12-03-05 15:42

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

Medmindre det 1) falder sammen med et andet væsentligt arrangement eller
2) der ikke er økonomisk råd til det, så skal du da bare tage af sted.
Så kan konen jo gå i byen med veninderne imens og se, om hun nu kan
finde noget, der er bedre end dig. Hvis ikke, så er hun der sikkert
stadig, når du kommer hjem ...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 21:57

"Holst" <newsfeb05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så kan konen jo gå i byen med veninderne imens og se, om hun nu kan
> finde noget, der er bedre end dig. Hvis ikke, så er hun der sikkert

1: Lille familie = sjældne sammenkomster
2: Råd? Det tager man sig.
Og hun kan da bare gå i byen, bare hun sørger for at finde en barnepige til
vores unger

Mvh
Benjamin

Fra : Holst

Dato : 12-03-05 22:10

Laziter [9440] wrote:

> 1: Lille familie = sjældne sammenkomster

Og så kan det jo være desto værre, hvis det lige falder sammen med noget.

> 2: Råd? Det tager man sig.

Hvis man i forvejen knap har til huslejen, kan det måske være lidt svært :)

> Og hun kan da bare gå i byen, bare hun sørger for at finde en barnepige til
> vores unger

Dem kunne du jo så tage med. De tager vel ikke skade af lidt musik ...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-03-05 19:20

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

"Jeg er iøvrigt ikke hjemme 21-23 juli"

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 21:56

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> "Jeg er iøvrigt ikke hjemme 21-23 juli"

Den er fin, den prøver jeg lige

Mvh
Benjamin

Fra : Trekroner

Dato : 12-03-05 20:47

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

Kan du ikke bare tage hende med....?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 21:55

"Trekroner" <trekronerFJERN@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare tage hende med....?

Hmm, så vidt jeg kan se så spiller Backstreet Boys ikke til den festival..

Mvh
Benjamin

Fra : Trekroner

Dato : 12-03-05 22:29

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, så vidt jeg kan se så spiller Backstreet Boys ikke til den festival..

Nej, jeg så lige plakaten. Der er ikke så meget som eet navn jeg kender.

Hvis du nu siger til hende, at du virkelig har lyst til at tage afsted, og
du gerne vil have hende med, løser problemet vel sig selv. Hun vil blive
_lykkelig_ for at få lov til at blive hjemme.

Fra : Claus Albæk

Dato : 12-03-05 22:34

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

Hehe... gode gamle Manowar... de giver sgu aldrig op!

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-03-05 23:16

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> http://www.earthshaker-fest.com/
>
> Jeg MÅ og SKAL derned, personligt mener jeg at det er det manglende led i

....at det er for hendes skyld at du tager afsted? Ellers skal hun jo
trække med dig i den periode hvor du så går hjemme og surmuler fordi du
ikke er afsted..

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-03-05 23:22

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ...at det er for hendes skyld at du tager afsted? Ellers skal hun jo
> trække med dig i den periode hvor du så går hjemme og surmuler fordi du
> ikke er afsted..

Det er nu for min egen skyld, og kommer jeg ikke afsted så går verden jo
ikke under (kun i stå og den slags).

Mvh
Benjamin

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-03-05 00:45

Laziter [9440] wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu for min egen skyld, og kommer jeg ikke afsted så går verden jo
> [...]
Nææ men det ved hun jo ikke.. Og hvilken kæreste vil gå og høre på en
muggen og hulkende kæreste?