Børne-slagermusik i Tysk Tv i aften - 4 ti~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-03-05 13:59

SLAGERMUSIK I BØRNEHØJDE

I aften kommer der en udsendelse på Tysk Tv hvor de ser nærmere på de mange
tyske børn som synger i slagermusik-grupper. I den nye generation er der
nermlig en enorm underskov af slagergrupper på vej op. En skov så stor at
man åbenbart sagtens kan fylde 4 timer med det. Der bliver både slagermusik
fra tidligere og nuværende børne-slagermusikgrupper og sangere.

MDR KL. 20.15-24.00

Mange af nedenstående navne vil der komme musik med:

TIDLIGERE BØRNE-GRUPPER / STJERNER
Dorthe Kollo
Gitte Hænning
Stefani Hertel
Jantje Smith
Florian Silbereisen (Ham der nu som 22 årig har tysk tv´s populæreste
slagermusikprogram "Feste der volksmusik"
Florian und Florian (Det er nogle andre)
Kristin Lenk (Musikprinsesse i 2000)
Alexander Hutzel (Musikprins i 2002)
Marie Christin Merkel (Vandt det tyske Grand Prix Der Volksmusik i 2000)
Roman und Manuel
Philiph Smith
Simone Røder
Annet Friedrich
Freideriche Gellert
Josef Hassing
Gerd Bloch
Andrea und Melanie
Thomas Cavazzini
Stefanie Hutzel
Sarina May

NUVÆRENDE BØRNE-GRUPPER / STJERNER
Toni und Der Randfichten (Ham med flyvefisken)
Joy Guttman und Schnappi das kleine krokodill (Kendes af alle MTV-folk)
Romy und Christian (Dem med et tidligere Raquel Rastenni-slager)
Dei Bayerwaldstrolche (5 børn på ca. 7 år - Dem med Ferieabend) Årets
børneslagermusik-gruppe i 2004
Volksmusikspatzen (Børneslagermusikgruppe med en snes medlemmer eller flere)
Dei Draufgænger
Marcel und Manuel
Nicole und De ladiner (Hun synger sammen med en voksengruppe, som sang årets
populæreste slagersang i 2004 - det var en dybt sentimental sang som hed:
"Erzahl mir deine traume")
Christina Esterhazy
Kevin (Ham der synger om sin mor)
Peter Michael (Ham der trutter i saxofon, så det lyder som "Vikingarna"
Patricia Larras (Hende der synger om cappocino med flødeskum)
Marcel (Ham der synger som Robertino)

og en ustyrlig masse andre.

Sørgeligt at DRs slagermusikkorstog medfører at vi ikke kan lancere nye
stjerner til at fortsætte slagermusikken her i landet, men må ty til
Tyskland. Selv vores egen Dorthe Kollo og Gitte Hænning tvinger vi til
Tyskland, hvis de vil deltage i store tv-show. DR TV´s ledere skulle skamme
sig.

Hilsen Åge

Fra : Jake

Dato : 12-03-05 14:04

Ja det skal vi ikke se!

Fra : Insane

Dato : 12-03-05 21:39

Jake wrote:
> Ja det skal vi ikke se!

*PLONK*

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 21:58

> *PLONK*

Den SATANISKE voodoo-dukke af "Insane" får en nål i knæskallen!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 14:54

Ja, nu siger du jo rock lyder som om din oppasser ralser med tallerkerne
eller hvad det nu er

Men dansktopmusik og vokalen i den genre, får mig hele tiden til at tænke på
gamle mænd igang med at forgribe sig på små børn og muligvis ældre væsener
(ifølge Richard Regnfald )

p.s

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-03-05 15:11

Jeg lover højt og helligt at jeg nok skal lade være med at kikke!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Insane

Dato : 12-03-05 21:40

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 21:58

Fra : Poul Erik

Dato : 12-03-05 18:01

On Sat, 12 Mar 2005 13:58:36 +0100, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>SLAGERMUSIK I BØRNEHØJDE

>MDR KL. 20.15-24.00

Tak for advarslen, så behøver jeg ikke at komme der forbi.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Insane

Dato : 12-03-05 21:40

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 21:58

Fra : Morten Nielsen

Dato : 12-03-05 19:48

Så hellere vælte på cykel...

Fra : Insane

Dato : 12-03-05 21:40

Morten Nielsen wrote:
> Så hellere vælte på cykel...

*PLONK*

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 21:58

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-03-05 19:57

Åge Halldorsson skrev:
> MDR KL. 20.15-24.00

Endnu en gang er jeg glad for ikke at have endnu en tysk tv-kanal.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Insane

Dato : 12-03-05 21:40

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-03-05 21:58

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-03-05 00:52

Insane wrote:

> *PLONK*

Er du gået i hak?

Søren

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-03-05 23:16

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote in message
> [...]
> slagermusik
> fra tidligere og nuværende børne-slagermusikgrupper og sangere.

Tillykke!.. Men forstår du ikke, at vi er ligeglade? Det er kun dig, et par
andre herinde fra, og Tyskland, der kan lide det.

[snip en masse junk]

> [...]
> årets
> populæreste slagersang i 2004 - det var en dybt sentimental sang som hed:

*Undertrykker en latter*.. Hvordan kan du dog få det til, at være noget
positivt?

> [...]

> Tyskland. Selv vores egen Dorthe Kollo og Gitte Hænning tvinger vi til
> Tyskland, hvis de vil deltage i store tv-show. DR TV´s ledere skulle

**.. Nå, undskyld, er du allerede færdig med din prædiken? DR fører
intet korstog mod slagermusik, de opfylder folks ønsker om, hvad der skal
vises i fjernsynet, og folket siger, at slagermusik ikke er interessant.
Hvorfor poster du ikke dette indlæg i en tysk musikgruppe, så ville folk
være interesserede.

Mvh. Mikkel

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-03-05 21:31

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke!.. Men forstår du ikke, at vi er ligeglade? Det er kun dig, et
> par andre herinde fra, og Tyskland, der kan lide det.
>
> [snip en masse junk]

Næe stop nu lige - Åge har lov at skrive hvad han vil inden for gruppens
rammer. At vi så er mange der er uinteresseret er vores problem - vi kan
bare ignorere indlæget.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-03-05 21:51

> Næe stop nu lige - Åge har lov at skrive hvad han vil inden for gruppens
> rammer. At vi så er mange der er uinteresseret er vores problem - vi kan
> bare ignorere indlæget.

Han er så selv god til at kommentere mit Næsehorns-rabalder eller hvad han
nu kalder det... Så jeg synes også han fortjener at få noget igen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-05 18:35

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Næsehorns-rabalder
______

Den er ny. Næsehorn. hehe

Hilsen Åge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-03-05 18:35

> Den er ny. Næsehorn. hehe
>
> Hilsen Åge

Kunne bare huske det var noget med næse

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 14-03-05 20:03

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4235cb02$0$288$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse

> ______
>
> Den er ny. Næsehorn. hehe
>
> Hilsen Åge

Han referrerer til dit udseende Åge... Puds ham ))

M.V.H....Benny..

Fra : Mikkel Westh

Dato : 13-03-05 21:54

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> Næe stop nu lige - Åge har lov at skrive hvad han vil inden for gruppens
> rammer. At vi så er mange der er uinteresseret er vores problem - vi kan
> bare ignorere indlæget.

I know, beklager meget, men jeg fik lige pludselig nok hans indlæg, og måtte
af med lidt varm luft.
Han er nu i mit blockfilter, og jeg er glad og tilfreds.
Beklager meget.

Mvh. Mikkel