Brandt & Dickow i P4
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 10-03-05 20:57

Hej.

Ved et indslag i Studio4 med Steffen Brandt og Tina Dickow blev
det oplyst, at der ville blive sendt en optagelse fra Vega.

Jeg fik ikke helt klarhed over, hvornår denne koncertoptagelse
ville blive sendt i P4. Er der nogen at jer, der kan oplyse mig
om dato og tidspunkt for denne?

På forhånd tak

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ole Damgaard

Dato : 11-03-05 17:20

Svend Erik Bertelsen <nospam2seb@webspeed.dk> wrote in message news:<dz70h4btj8ct.prt0bl52xjci$.dlg@40tude.net>...
> [...]
>
> Jeg fik ikke helt klarhed over, hvornår denne koncertoptagelse
> ville blive sendt i P4. Er der nogen at jer, der kan oplyse mig

Der vil komme uddrag af koncerten løbende i Studie 4 fra på mandag -
og så kommer der en times uddrag af koncerten tirsdag d. 5. april kl.
21.03
mvh ole

Fra : Ingrid

Dato : 13-03-05 23:05

> og så kommer der en times uddrag af koncerten tirsdag d. 5. april kl.
> 21.03

Det bliver faktisk send mandag den 4. april kl. 21.03. på P4.

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Ole Damgaard

Dato : 14-03-05 11:59

"Ingrid" <kysbrudenNOSPAM@gmx.net> wrote in message news:<4234b8fd$0$649$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

> Det bliver faktisk send mandag den 4. april kl. 21.03. på P4.
>
> Ingrid
> http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Nej - hvor fansiden end måtte have den oplysning fra, så er det
forkert. Den sendes d. 5. april.
mvh
Ole Damgaard
P4 redaktør