Hvad er det her for noget musik?
Fra : Kristian

Dato : 08-03-05 18:01

Jeg har uploadet noget musik i dk.binaer....som jeg gerne vil bede jer
eksperter om at lytte til...og fortælle mig ...hvad er det for noget...og
med hvem?

På forhånd tak.

Kristian

Det er uploadet under: Hvad er det her for noget musik?

Fra : Kristian

Dato : 08-03-05 18:43

Jeg undskylder for de små filer i dk.binaer......det er første gang jeg
prøver dette

Kristian

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 19:56

Kristian wrote:

> Jeg undskylder for de små filer i dk.binaer......det er første gang jeg
> prøver dette

Ja, nu har det jo stået og kørt i baggrunden, mens jeg ryddede op efter
aftensmaden og vaskede op, og jævnfør mig tidligere indlæg, så synes jeg
mere og mere at det lyder som Robert Miles.

Spørgsmålet er så, om dette nummer faktisk er et eller andet remix af
"Children", siden jeg får så store associationer til Robert Miles, for
umiddelbart kender jeg intet andet til Robert Miles end "Children".

Men jeg venter spændt på at høre, hvad andre måtte kunne sige om dette
nummer.

Og hvis nogen lige i farten kunne fortælle mig, hvordan jeg får
Thunderbird til at håndtere en sådan fil opdelt på 16 beskeder. Det
kunne jeg nemlig ikke finde ud af. Jeg var nødt til <kropsål> at bruge
Outlook Express.

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 19:37

Kristian wrote:

> Jeg har uploadet noget musik i dk.binaer....som jeg gerne vil bede jer
> eksperter om at lytte til...og fortælle mig ...hvad er det for noget...og
> med hvem?

Ja, ved det gør jeg ikke, men det minder mig meget om det hit, som en
italiener ved (kunstner)navn Robert Miles havde sidst i 90'erne (nok
omkring 1997), hvoraf det mest kendte var nummeret "Children".

Om det er det, ved jeg ikke. Men det minder mig meget om det. Jeg har
aldrig hørt hele hans plade, så jeg kender ikke noget til resten af hans
musik. Jeg tror ikke, at man hørte meget til Robert Miles efter Children.

Hvad ved du selv om nummeret? Hvor har du det fra, hvornår er det fra etc.

Fra : Kristian

Dato : 09-03-05 14:40

Jeg har jo med spring/rytme gymnastik at gøre......og en af voers piger
havde optaget nummeret.....et eller andet sted.......fordi hun mente at vi
kunne bruge musikken til en rytmeserie.

Kristian

www.fensmarkpigerne.dk

Fra : Claus Albæk

Dato : 09-03-05 07:59

Kristian wrote:
> [...]
>
> På forhånd tak.
>
> Kristian
>
> Det er uploadet under: Hvad er det her for noget musik?

De andre siger R. Miles og jeg har da hørt det meste han har lavet, er
det muligt at få klippet på en www istedet? (jeg har ikke adgang til
dk.binaer)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Holst

Dato : 09-03-05 08:55

Claus Albæk wrote:

> De andre siger R. Miles og jeg har da hørt det meste han har lavet, er
> det muligt at få klippet på en www istedet? (jeg har ikke adgang til
> dk.binaer)

"De andre" er vist kun mig

Jeg har smidt den op på http://www.shelter.dk/dkmusik.mp3

Fylder ca. 600 kB. Den vil blive slettet igen meget hurtigt.

Fra : bettersexinc

Dato : 09-03-05 20:53

Rob Miles. No doubt about that !

bsi

Fra : Holst

Dato : 09-03-05 21:56

bettersexinc wrote:

> Rob Miles. No doubt about that !

Så var jeg vist alligevel ikke helt galt i byen :) Har du et titel på det?

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 11-03-05 23:15

"Kristian" <kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak.
>
> Kristian
>
> Det er uploadet under: Hvad er det her for noget musik?

Stadig ingen der har fundet ud af hvem det er ??

MVH
Thomas H.