Musik i Nordkraft
Fra : Michael Melby

Dato : 07-03-05 19:49

Hej derude.

Var lige inde og se filmen "´Nordkraft". Og er blevet noget vild med en af
de sange, som de har brugt. De synger "Save me". Ved at sangen hedder Save
Me, men ved ik hvad bandet hedder
Hjælp mig....

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 07-03-05 20:03

Michael Melby wrote:

> [...]
> de sange, som de har brugt. De synger "Save me". Ved at sangen hedder Save

Den er vist med Kira and the Kindred Spirits.
--
Thomas Dahl Pedersen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-03-05 21:49

On Mon, 07 Mar 2005 20:03:05 +0100, Thomas Dahl Pedersen
<news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> wrote:

>Den er vist med Kira and the Kindred Spirits.

Og der er, btw, udgivet en cd med alle numrene fra filmen!
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 13-03-05 17:53

Rasmus Thorsø Nielsen <rasmus.nielsen_FJERNDETTEOGDETTE_@tele2adsl.dk> wrote

>De synger "Save me". Ved at sangen hedder Save

Jep det er kira and the.. og den er på deres første cd "Happiness Saves Lives"

Fra : steffen s

Dato : 10-03-05 19:51

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de sange, som de har brugt. De synger "Save me". Ved at sangen hedder Save

Ahh, mindede mig lige om et godt nummer med Remy Zero der også hedder Save
Me.... suk det er et lækkert nummer :)

vh
Steffen [der ikke håber at Kira and .... har rippet Remy Zero]
--
S.Sørensen