Nicole & Ladiner - Er det far og datter ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-05 20:05

ER DET FAR OG DATTER ?

Har lige set en optagelse af den tyske hitparades årsliste. Jeg har undret
mig lidt over om den plade som blev årets populæreste plade i 2004 bliver
sunget af far og datter.

Pladen det drejer sig om er med gruppen "De ladiner und Nicole". Nicole er
en pige på omkring 8 år som i sangen synger ordene "Mein papa", til ham hun
synger med, Fra De Ladiner". Men er det far og datter eller er det bare
ligesom med en af sidste års populæreste danske plader, bare to som synger
sammen. Jeg tænker her på Richard Ragnvald og Nicole. ja, hun hed
tilfældigvis også Nicole, men der var så bare en aldersforskel på 6 år, ja
altså i opadgående retning. Jeg mener da ikke at det var Richard Ragnvalds
datter, hende Nicole. Men lad os da tage spørgsmålet for begge gruppers /
sangeres vedkommende

Nu vi er igang. Så lad os da også tage "De Randfichten und Tony". Tony er
også omkring 8 år og synger tit sammen med "De randfichten", men er der også
her familiesammenfald?. ony var jo ham med flyvefisken fra sidste år. også
en af Tysklands populæreste slagere, fra de kæmpe store musik-slagershow.

Hilsen Åge