Sanne Salomonsen
Fra : Christian Muus

Dato : 06-03-05 16:22

Ser lige videoptagelsen af DMA og ser at Sanne Salomonsen har lavet en dansk
version af "Killing me softly"...nogle der ved hvad titlen er? Det er vel
ikke Kylling med Softice?

Christian

Fra : Poul Erik

Dato : 06-03-05 19:21

On Sun, 6 Mar 2005 16:21:41 +0100, "Christian Muus"
<christianmuus2@hotmail.com> wrote:

>Ser lige videoptagelsen af DMA og ser at Sanne Salomonsen har lavet en dansk
>version af "Killing me softly"...nogle der ved hvad titlen er? Det er vel
>ikke Kylling med Softice?

Jeg kender ikke lige titlen på Sanne Salomonsens udgave, men den med
"Kylling med Softice" er det ikke.

Det er ShuBiDua, fra deres første album, og den hedder ganske korrekt
"Kylling med Soft Ice".

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-03-05 22:37

Christian Muus wrote:
> Ser lige videoptagelsen af DMA og ser at Sanne Salomonsen har lavet
> en dansk version af "Killing me softly"...nogle der ved hvad titlen
> er? Det er vel ikke Kylling med Softice?

Den hedder "Søgte mit indre" fra Sannes solo-debutalbum,
som bare hedder "Sanne Salomonsen" fra 1973

Sangen er i øvrigt oversat af Sebastian og kom på Dansktoppen

/ Flying Hotdogs