Playliste til P4 aften
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 04-03-05 22:27

Jeg sidder lige og roder lidt rundt på DR's hjemmeside, men jeg kan ikke
finde en playliste for programmet P4 aften på P4. Findes der sådan en og i
så tilfælde hvor?

Grunden til at jeg spørger, er at min far tændte bilradioen lige til starten
af en melodi som vi alle genkendte, men ingen af os kunne huske hvad den
hed - og det blev selvfølgelig ikke sagt efter melodien var slut.
Tidspunktet var mellem 20.00 og 21.00.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 05-03-05 01:44

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
> huske hvad den hed - og det blev selvfølgelig ikke sagt efter
> melodien var slut. Tidspunktet var mellem 20.00 og 21.00.

Du kan jo altid spørge os Giv os lidt af teksten eller lign., så skal du
bare se løjer!

Mvh Jacob E.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-03-05 12:20

Jacob E. skrev i en meddelelse...

> Du kan jo altid spørge os Giv os lidt af teksten eller lign., så skal
> du
> bare se løjer!

Det er så lidt svært, for der var ingen sang på - kun instrumenter. Og nu
kan jeg efterhånden ikke engang huske hvordan den lød.... Men jeg har på
fornemmelsen den har været fra enten sidst i 60'erne eller et sted i
70'erne, for jeg kan huske at have hørt den meget i min spæde barndom. Æv
altså. Det eneste stykke musik jeg rent faktisk genkendte på turen hjem i
bilen, var Stevie Wonder med "I just called to say I love you" - og det
hjælper jo ligesom ikke ret meget.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk