Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 5.5 Security Problem
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-05-01 15:33

Hej NG.

Det er første gang jeg er her, men jeg er sikker på at jeg ikke bliver
skuffet.

Jeg har et "mindre" problem med IE 5.5: Den husker ikke min passwords.
F.eks. når jeg skal tjekke min skolemail hjemmefra skal jeg til at indtaste
loginnavnet + password... _Hver_ gang jeg vil logge på. Det gider jeg
simpelthen ikke. Samme problem med mit Stofanet.dk forbrugsopslag. Det gider
jeg _slet_ ikke.

Jeg kan forestille mig at det er et eller andet "Security-fis" der knager.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig, jeg har ikke lyst til at geninstallere
windows osv. 1 gang til. I forstår mig sikkert

-M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-01 22:05

Wed, 30 May 2001 16:33:20 +0200, skrev "Morten Lorenzen"
<Lorenzen_holmgaard@stofanet.dk>:

>Jeg har et "mindre" problem med IE 5.5: Den husker ikke min passwords.

I IE:

Funktioner => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-05-01 23:26

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> I IE:
>
> Funktioner => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

1000 tak, svaret er modtaget med kyshånd.

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-05-01 15:23

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> I IE:
>
> Funktioner => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

Kegle, det funker stadig ikke. Hvad gør jeg??? uninstaller jeg IE og
installerer igen bagefter?

-M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-01 16:43

Thu, 31 May 2001 16:22:32 +0200, skrev "Morten Lorenzen"
<Lorenzen_holmgaard@stofanet.dk>:

>Kegle, det funker stadig ikke. Hvad gør jeg??? uninstaller jeg IE og
>installerer igen bagefter?

Er det din kode til opkald den ikke husker?

Hvis det er det.
Prøv at læse:
http://www.winhelp.dk/95k7.htm
http://www.winhelp.dk/95n6.htm

Eller er det password i almindelighed på sider, den ikke husker?

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-05-01 18:00

> Er det din kode til opkald den ikke husker?

Jeg har stofanet(LAN), login er et andet program end IE.

> Hvis det er det.
> Prøv at læse:
> http://www.winhelp.dk/95k7.htm
> http://www.winhelp.dk/95n6.htm
>
> Eller er det password i almindelighed på sider, den ikke husker?

Det er password på almindelige sider.

Men det mystiske er at hvis jeg f.eks. skal søge på Yahoo, så husker den
fint hvad jeg tidligere har skrevet... F.eks. husker den fint mit username +
password på min Nameplanet mailbox. Men hver gang det har noget med en grå
"popup"-box at gøre, så er den gal. *suk*

Kan det have noget at gøre med jeg havde en DK IE 5.0 som jeg opdaterede til
US IE 5.5?

Med venlig hilsen.

Morten Lorenzen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-01 18:58

Thu, 31 May 2001 19:00:25 +0200, skrev "Morten Lorenzen"
<Lorenzen_holmgaard@stofanet.dk>:

>Kan det have noget at gøre med jeg havde en DK IE 5.0 som jeg opdaterede til
>US IE 5.5?

Det tror jeg nu ikke, men jeg ved ikke, hvad der er årsag til
problemet.

Men normalt bør den IE man bruger værre samme sprogversion, som den
Windows man bruger.

med venlig hilsen
Knud
--