Årets første tur !!
Fra : Jens Mogensen

Dato : 11-05-05 20:30

Nu har Rosalina været i vandet i 6 uger (!) og været klar med mast og hele
tilbehøret i en måned - så i dag forsøgte vi at tage årets første tur.

0,2 sømil ud, 1,4 meter dybde, 0,2 sømil ind igen.

Hvornår får uddybningsfirmaet lavet de sidst 0,4 sømil af den s....
sejlrende ?

Med venlig hilsen
Jens / Rosalina / Nibe.

Fra : Martin Schöön

Dato : 11-05-05 21:21

On Wed, 11 May 2005 21:29:40 +0200, Jens Mogensen wrote:

> [...]
>
> 0,2 sømil ud, 1,4 meter dybde, 0,2 sømil ind igen.
>
> Hvornår får uddybningsfirmaet lavet de sidst 0,4 sømil af den s....

Skaffa en flerskrovsbåt

Martin Schöön                    "Problems worthy of attack
                                  prove their worth by hitting back"
                                                           Piet Hein

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 11-05-05 22:22

Hej Jens

Tak for advarslen... så er det jo ikke der man skal ind og have sin is i
pinsen....
Er jeres bådpladser gratis? der må da være enorme klager pga. det?

Vh Christian
Aalborg Sejlklub

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 22:36

"Jens Mogensen" <jens_m@SPAMFRI_tdcadsl.dk> skrev

> Hvornår får uddybningsfirmaet lavet de sidst 0,4 sømil af den s....
> sejlrende ?

Det er ikke et problem, du står alene med. Det er f.eks. også et problem i
lynetten. Men det skyldes, at det i københavnshavn er fuldstændigt umuligt
at få en klaptilladelse, og jeg kunne forestille mig, at det er lige så
svært at få klaptilladelser andre steder i landet.

Så det kan simpelthen skyldes, at firmaet ikke kan få den fornødne
klaptilladelse, og hvis jorden i sedimentet skal op, så skal der
antageligvis laves bundprøver, og "jorden" skal renses eller deponeres, og
det er der jo nogen, som skal betale for.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.