[Forbrugeroplysning] Imprægneringsspray i~
Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-05-05 13:32

Hej

Så er der igen en lille forbrugeroplysning

Netto har i denne uge tilbud på imprægneringsspray til kr 35,- pr halve
liter. Det er forholdsvis billigt, til sammenligning tager f.eks. Masnedø
kr. 92,- for 400 ml.

Så har man en gammel kaleche, der skal friskes lidt op, så er der en billig
mulighed her. Husk at vaske grundigt først, så bliver resultatet langt
bedre.

--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Finn

Dato : 09-05-05 18:45

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message

> Netto har i denne uge tilbud på imprægneringsspray til kr 35,- pr halve
> liter. Det er forholdsvis billigt, til sammenligning tager f.eks. Masnedø
> kr. 92,- for 400 ml.

Hvis man har adgang til Biltema så har de også et godt tilbud (bemærk 1
Liter):

Presenningimprægnering
Effektivt, vandbaseret og miljøvenligt imprægneringsmiddel, baseret på
paraffin- og voks-dispersion. Til imprægnering af bådpresenninger og andre
grovere tekstiler, f.eks. markiser. Midlet indeholder ikke opløsningsmidler
og har en meget god vandafvisende effekt. Flasken er forsynet med håndpumpe.
Pakningen rækker til 3-6 m². Indhold: 1 liter.

Art nr. 36-2120 Pris 39,90

Mvh
Finn

begin 666 pixel.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-05-05 08:04

"Finn" <noname@junk.dk> skrev i

> Hvis man har adgang til Biltema så har de også et godt tilbud (bemærk 1
> Liter):

Desværre er der jo kun to butikker i danmark, og de sender ikke længere på
postordre.

(jeg overvejer rent faktisk, om der er penge i at lave en hjemmeside, hvor
man modtager bestillinger på varer fra biltema, og så sender varerne mod et
fast gebyr. Så kan man f.eks. handle fast et par gange om ugen)

Claus