Upload fil via jsp/java
Fra : Rico Hansen

Dato : 30-05-01 13:13

Er der ikke nogen der har en god løsning på hvordan man kan lave en upload
funktion på ens jsp sider. Jeg vil gerne lave så jeg brugeren har mulighed
for at uploade en fil til mig. Jeg tror man skal bruge OpenConnection og
FileInputStream men jeg kan ikke rigtig finde ud af det.

MVH
Rico

Fra : Carsten

Dato : 30-05-01 13:24

"Rico Hansen" <d99129@tron.lyngbyes.dk> wrote in message
> [...]
> for at uploade en fil til mig. Jeg tror man skal bruge OpenConnection og
> FileInputStream men jeg kan ikke rigtig finde ud af det.

Du skal bare bruge Oreilly's MultipartRequest og MultipartParser. Dem (incl.
doc) kan du finde her: http://www.servlets.com/cos/index.html

Carsten