Lidt pral...
Fra : dpl

Dato : 10-05-05 16:03

Ja, nu sker her ikke så meget for tiden, så der kan måske nok blive
plads til lidt hjemmeside-pral *smil*.

Jeg har lagt lidt nye billeder ud på sibirernes side, under
Kuragin-kuldet. Raisa har endnu engang vist sig som en strålende mor, og
tager jobbet meget afslappet. Faktisk er hun altid allermest omgængelig,
når hun er gravid og har killinger!
http://www.sevastopol.dk

Og så har vildkat-siden rundet et par skarpe hjørner. Kat nummer 400 har
nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu har været over
100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!
http://www.vildkat.dk/

Hilsen Dorthe

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-05-05 16:14

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu har været over
> 100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!

Hej Dorthe

Hvor er det nogle smukke katte, du har, jeg kan godt forstå, du gerne vil
"prale" med dem.
Killingerne er aldeles bedårende, lige til at tage op og nusse pelsløse *SS*

Og hvor er det flot med Vildkat, det kan du være rigtig stolt af - flooot,
en stor buket roser til dig

mvh Eva

Fra : Nina Søgaard

Dato : 10-05-05 16:15

> [...]
> nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu har været over
> 100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!

Hej Dorthe.

Hvor er de dog bare nogle skønne små uldtotter , der er nu ikke
noget som killinger!
Og det er jo en fantastisk succes vildkat.dk har fået, det beviser
virkelig hvor stort behov der har været for at kunne få omplaceret sine
guldklumper på en god måde.
Tillykke med det hele

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 16:20

> [...]

> nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu har været over
> 100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!

Skønt

Her er en opdatering på en af de omplacerede katte:

Preben, 1-årig hankat, er flyttet til nyt hjem pr. 22.6.03; er nu fyldt tre
år og stortrives hos min mor. Og han har ændret navn til Mis. Seneste
billede af Mis:
http://www.megapixel.dk/vis/billede/300335/3//K_mpekatten.jpg

Tina

Fra : Kate

Dato : 11-05-05 16:22

"Tina" <wunjo(a)webspeed.dk> wrote in

> Her er en opdatering på en af de omplacerede katte:

Det synes jeg er dejligt. Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke kan få
opdatering på alle kattene, både fordi ikke alle kigger herind, men
også fordi så ville det jo fylde hele gruppen Men alligevel tænker
jeg ofte på de katte som er blevet omplaceret, hvordan mon de tager
deres omplacering. Og det katte og mennesker som jeg ikke har den
fjerneste kendskab til
Derudover tænker jeg ofte på hvordan mon Mowglis søskende har det

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : dpl

Dato : 19-05-05 23:36

Hej Tina
Hvor dejligt med en update på Preben. Den kat kan jeg sagtens huske,
netop pga. det ret sjove navn! For øvrigt har der været to katte ved
navn Preben på hjemmesiden, den anden var en hunkat *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 10-05-05 19:52

dpl wrote:
> [...]
> har nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu har
> været over 100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!

Hej Dorthe
Tak for updaten. Billedet Total afslapning er bare så herligt
Og det er supergodt det går fint for vildkat, ja det er vildt med så mange
besøgende
Du gør en kæmpe og værdifuldt arbejde for misserne

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 11-05-05 16:19

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://www.sevastopol.dk

Uhh, det er altså skønne de sibier. Specielt det sidste billede hvor
Raisa sover sammen med killingerne er simplethen så skønt. Den ene
killing ser ud som om den bare er faldet om hvor den stod og det var så
tilføldigvis opad mors mave

> [...]
> 400 har nemlig været inde og runde siden, samtidig med at der nu
> har været over 100.000 besøgende på siden. Det er da for vildt!

Det er sgisme vildt. Tænk engang hvilken succes "bare" pga din egen
kat