Spar kattegrus...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-05-05 11:46

Sådan kan det også gøres!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 07-05-05 12:39

> Sådan kan det også gøres!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Sådan en kat havde jeg engang. Smart nok, bortset fra at hun bagefter satte
kløerne i wc rullen.

Anita

Fra : Kate

Dato : 07-05-05 15:16

"Anita Rasmussen" <anitaoskFLAT@COATEthotmail.com> wrote in

> Sådan en kat havde jeg engang. Smart nok, bortset fra at hun
> bagefter satte kløerne i wc rullen.

hmmm, gad vidst om hun skulle tørres bagi ;-D

Jeg kunne nu godt li' at vide hvordan man kunne lære dem tricket.
Mowgli burde have været oplagt, da han jo altid, især som mindre,
skulle kigge i tønden efter min endte gerning.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 07-05-05 16:56

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Anita Rasmussen" <anitaoskFLAT@COATEthotmail.com> wrote in

> hmmm, gad vidst om hun skulle tørres bagi ;-D

Det er nok det hun har prøvet på

> Jeg kunne nu godt li' at vide hvordan man kunne lære dem tricket.
> Mowgli burde have været oplagt, da han jo altid, især som mindre,
> skulle kigge i tønden efter min endte gerning.

Vores gjorde helt af sig selv, aner ikke hvorfor, men sjovt så det ud.
Desværre er hun død nu, hun sprang ud foran skolebussen en dag da hun var
stukket af hjemmefra

Anita

Fra : Denise

Dato : 07-05-05 17:48

Aragorn Elessar wrote:

> Sådan kan det også gøres!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Ja det kunne både spare penge i kattegrus og en hulens masse arbejde også

--
Hilsen Denise

Fra : Carina Kristensen

Dato : 07-05-05 18:47

Men tænk nu hvis missen faldt ned og ikke kan komme op igen... uhhh ha...
herhjemme er jeg meget striks med det at holde toiletbrættet nede og andre
sikkerheds foranstaltninger for at min misser ikke kommer til skade... det
er jo ikke så smart hvis man ikke er hjemme..

Men det med toiletbrættet tror jeg nu også mest at det er mig der er lidt
panisk med det... har personligt aldrig hørt om nogen katte der er druknet i
toilettet...

Men ville nu nødig undvære mine missere så sørger for at alt er i tip top så
der ihvertfald ikke sker noget..

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 19:04

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Men tænk nu hvis missen faldt ned og ikke kan komme op igen... uhhh ha...

En kat kan sikkert sagtens falde i kummen, men jeg tror også at den helt
sikkert kan komme op igen, medmindre at det er en meget ung / lille killing.

> Men det med toiletbrættet tror jeg nu også mest at det er mig der er lidt
> panisk med det... har personligt aldrig hørt om nogen katte der er druknet
> toilettet...

Har heller aldrig hørt om katte, der er druknet i toilettet, men vi prøver
også at passe på og holde brættet nede, for jeg har set Panda drikke af
toilettet. Hun må have set vores den store hund gøre det samme, ellers aner
jeg godt nok ikke hvordan hun har fundet ud af, at der er vand dernede. Hun
har ellers adgang til frisk vand flere andre steder i huset, så det er ikke
derfor....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Allan

Dato : 07-05-05 19:22

> [...]
> i toilettet...
>
> Men ville nu nødig undvære mine missere så sørger for at alt er i tip top

He He Ro på nu. De kan godt komme op.
Jeg har haft en der faldt i kummen, Og han kom op meget hurtigt.
Og med hensyn til at lære dem íkke at drikke af kummen´. Ja så virker det at
trække på et stratektisk rigtigt tidspunkt.
Det virker. Så kan de lære det, Og det gør det
Mvh ånde og dyremishandleren Allan

Fra : Kate

Dato : 08-05-05 08:07

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> wrote in

> Men tænk nu hvis missen faldt ned og ikke kan komme op igen.

Hæhæ, det skal du skam ikke være bange for, altså at de ikke kan komme
op. Mowgli har noget med toilettet og har haft det fra første dag han
flyttede ind hos mig, så jeg må indrømme at jeg tilsidst kun ventede på
at han skulle dratte i. Da han endeligt gjorde har jeg aldrig set nogen
så hurtigt oppe igen
Han blev ikke særligt våd og der gik kun få dage så havde han
overvundet chokket.
Faktisk lader jeg tit brættet være oppe når jeg er hjemme for at vænne
dem til at de ikke bare kan hoppe op og forvente ikke at dratte i,
fordi det giver mig ro til at hygge mig når jeg har gæster, ikke som
min mor der hele tiden lige skal tjekke om brættet er slået ned, når
gæster har været derude.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 21:53

HAHAHAHA, jeg har da aldrig set noget så morsomt før! ;)