Er katten med killinger
Fra : Bettenus

Dato : 03-05-05 20:26

En af mine veninder kar en lille hunkat på 7 -8 måneder. Den er nu begyndt
at blive tyk på maven. har følt på den den er hård og så er vorterne også
blevet tydliger.

Hvis ja så vil hun godt vide hvorlangt en kat ville kunne være henne når
disse tegn viser sig samt hvor lang tid en kat er gravid

MVH Bettenus

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 20:30

Bettenus wrote:
> [...]
>
> Hvis ja så vil hun godt vide hvorlangt en kat ville kunne være henne
> når disse tegn viser sig samt hvor lang tid en kat er gravid

Når katten er tre uger henne, vil man som regel kunne se en forandring på
brystvorterne - de bliver lidt større og lyserøde.
Når først katten er blevet tyk, så tyder det på, at den er længere henne,
men hvor langt er svært at sige......

En kat går drægtig i 9 uger - eller 63-65 dage.

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Tanja Petersen

Dato : 04-05-05 05:27

Når man ikke ved hvor langt henne katten er, kan man holde øje med
mælkebanerne, sådan ca. en uge før fødsel begynder den at lægge mælk ned.
Allerede nu ville jeg se at finde en kasse frem, som den kan nedkomme i.
Det
behøver ikke at være nogen bestemt kasse, man kan sagtens bruge en god
solid
papkasse, men ikke for høj og ikke for stor, hun skal føle sig tryg i den.
Kom nogen aviser i bunden og nogle gamle håndklæder til at tage væden der
ville komme nor hun føder. Ikke fordi at der kommer sønderligt meget, men
det skal være noget der kan suge.

Held og lykke med de kommende killinger.

Tanja

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk