Håbløst?
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 01-05-05 15:01

Den gang min kæreste og jeg flyttede sammen, sagde han bestemt at han ville
aldrig have kat.
Vi skulle aldrig have en kat indenfor døren, den kradsede møbler om og sked
og pissede over det hele. Nu et lille år senere har vi 2 katte (det havde vi
faktisk allerede nogle måneder efter vi flyttede ind).
Nu er jeg på vej ud og så min venindes killinger som kom i nat.
Jeg ville så gerne have en kat helt fra killing af (altså fra de må forlade
moderen), desværre tror jeg ikke min kæreste går med til det.
Han har ved anden eljlighed sagt at skulle jeg have en kat mere bestemte jeg
selv hvilken af de nuværende jeg skulle af med.
Alligevel indrømmer han ´til tider at han ikke kunne undvære vores misser,
han savner et eller andet når han er på besøg ved svigermor (min mor) som
ikke længere har kat.
Betingelsen for at jeg måtte låne bilen ud til min veninde nu var at jeg
ikke slæbte en killing med hjem. Jeg sagde at det gjorde jeg først om 8uger
;)

Nu må vi se hvad der sker :)
Glæder mig hvertfal til at se killingerne..

--
Mvh Stefanie

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 15:11

Stefanie Mathiesen wrote:
> [...]
> først om 8uger ;)
>
> Nu må vi se hvad der sker :)
> Glæder mig hvertfal til at se killingerne..

Husk, at killinger først må tages fra deres mor, når de er tolv uger !!!

Held og lykke

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 01-05-05 17:50

> Stefanie Mathiesen skrev:

> Nu må vi se hvad der sker :)
> Glæder mig hvertfal til at se killingerne..

Først vil jeg lige slå det fast at killingen skal være 12 uger før den
må flytte fra sin mor.

Hvad din kæreste angår så synes jeg at du skal ta' ham med ud at besøge
din veninde når killingerne er blevet 3-4 uger gamle........efterlad ham
gerne alene i det værelse hvor killingerne bor mens du snakker med din
veninde i nogle minutter, mon ikke han er begravet i killinger når du
vender tilbage

Husk så at det er nemmere at få tilgivelse en tilladelse......

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 01-05-05 18:19

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vender tilbage
>
> Husk så at det er nemmere at få tilgivelse en tilladelse......

Hæ-hæ....det var også sådan vi fik faderen i huset overtalt 100% til den
første ragdoll...GGGGGGG!
selv hårde mænd kan blive bløde i knæene....sådanne bittesmå hårboller med
blå øjne ....ohh må have en nummer 3....suk...

held og lykke...

mvh. marie