Andys regler
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 14:10

Hvis din kat suverent bestemte ALT i huset, hvordan ville de vigtigste
regler så lyde?

Andys ville uden tvivl være disse 10:

1. Ingen lagner og betræk på madrasser, dyner og puder.

2. Mors jakke skal ikke hænge på en væg og flagre. Den skal ligge i sofaen,
så jeg kan ligge på den og dufte mor.

3. Døren ud til badeværelses er aldrig nogensinde lukket, når jeg ikke er
alene hjemme.

4. Marsvinenes bure skal ikke have "låg" på. Jeg skal kunne komme ind og
putte i deres hø og sidde på deres huse når det passer mig.

5. Jeg må pille alt ud af reolerne, hvis jeg gider.

6. Madskålen skal ALTID være fyldt HELT op.

7. Jeg må tage fodbad i vandskålen.

8. Cacaomælk skal serveres ad libitum.

9. Sofabordet er altid helt tomt, undtagen når jeg ligger på det.

10. Jeg må godt æde mors plante.

Mvh
Tina (og Hr. Andy)

Fra : Bettenus

Dato : 01-05-05 14:42

kender det godt.

Mine har den ide at døren til badeværelset altid skal stå åben. ikke mindst
når der er nogen der ude.

Badekaret er hankattens. Både når den er våd og tør.

Hunkatten mener ikke at nogen døre skal være lukket. Hun hopper op og åbner
dem.

Når vi skal sove er der ikke andre pladser end mellem benene på os der kan
bruges.

Mvh

Bettenus, Michaela, Mads og Misse