Kittens
Fra : Lampen

Dato : 28-04-05 20:16

Den her kan måske slide lidt i hukommelsen på computeren, men det er det
værd ;)

http://home.worldonline.dk/lampen68/Kittens/

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 28-04-05 21:24

> Lampen skrev:
> Den her kan måske slide lidt i hukommelsen på computeren, men det er det
> værd ;)
>

> http://home.worldonline.dk/lampen68/Kittens/

Sikke nogle fantastisk skønne billeder De er ikke bare søde, men
også rigtig flotte.

Lige til at blive i godt humør af

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-04-05 21:25

> http://home.worldonline.dk/lampen68/Kittens/

aargg..... det kan du ikke være bekendt...
Hvor er de søde.

suk..........

mvh Cindie

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 29-04-05 07:27

"Lampen" <user@example.net> skrev i en meddelelse
> Den her kan måske slide lidt i hukommelsen på computeren, men det er det
> værd ;)
>

> http://home.worldonline.dk/lampen68/Kittens/

Nøj, hvor er du ond......

Anja

Fra : Mia Warming

Dato : 29-04-05 10:27

Hvor er de bare dejlige, skønne, søde, kære, vidunderlige, fantastiske osv
osv osv...

Hvor kan jeg adopterer demhenne??? Jeg er helt vild med killingebilleder..

Hvorfor er det lige at mine ikke er så små mere?? Nå idet mindste er My ikke
så stor endnu..

Mia

Fra : Linde

Dato : 29-04-05 13:41

Hm undres over billede "cat_0052", der er da manipuleret med den røde
killings mund...eller den ligner måske bare Jette Gottlieb fra naturens
side

Mvh
Linde

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-04-05 14:35

Linde skrev i en meddelelse...
> Hm undres over billede "cat_0052", der er da manipuleret med den røde
> killings mund...eller den ligner måske bare Jette Gottlieb fra naturens
> side

På mig ser det ikke ud til at der er lavet nogen manipulation, jeg tror bare
lillemissen er blevet fanget i at slikke sig på snuden, så det der ligner en
overlæbe er undersiden af tungen og det der ligner en underlæbe er det
lyserøde tandkød i killingens undermund.
Men ja, det ser sjovt ud Det gør mine også når de lige skal slikke sig
om munden i samme øjeblik jeg tager et billede

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk