nu igen :-(
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 27-04-05 05:55

Endnu en grund til at jeg er glad for at have indekatte:

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=357918/

Hav en god dag, trods alt

M.v.h.
Lise

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 27-04-05 06:38

> Lise Hudtloff Nielsen Bod... skrev:
> Endnu en grund til at jeg er glad for at have indekatte:

> [...]

Stakkels kat, stakkels familie.
Hvad sker der for folk, først var det heste, nu er det katte!
Jeg sidder lige nu og tænker på hvordan jeg skal stikke øjenene ud på
den nar som har opført sig sådan.
Ved godt det ikke hjælper noget, men personen skulle selv prøve det!

Med chokeret hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 27-04-05 07:25

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:426f1b0f$0$73728$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Endnu en grund til at jeg er glad for at have indekatte:
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=357918/
>
> Hav en god dag, trods alt
>
> M.v.h.
> Lise

Jeg har ingen ord, er målløs - er så GAL og ked af det! Hvordan har den kat
dog kunne finde hjem? GODT at den trods alt fandt hjem. Stakkel, stakkels,
stakkels kat og familie.
Jeg ville gå helt i panik hvis jeg oplevede noget lignende. GODT mine katte
er indenfor - har indimellem overvejet at lukke dem ud, især min maine coon
vil meget gerne ud men NO WAY dette bekræfter mig bare i, at mine to katte
IKKE skal ud!

Sørgmodige hilsner Helle

Fra : Piea

Dato : 27-04-05 09:37

Sørgelig verden vi lever i, har helt ondt i maven over den historie.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-04-05 12:47

In article <426f304d$0$644$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Helle
<mail@hellenielsen.dk> wrote:

> [...]
> vil meget gerne ud men NO WAY dette bekræfter mig bare i, at mine to katte

Enig - af og til bliver man virkelig bekræftet i, at stuetigre er en
meget god ting :´(
Jeg har ikke læst artiklen, for jeres kommentarer er mere end nok. Æv,
altså..

--
Knus fra Ann R

Fra : V. Hansen

Dato : 27-04-05 14:29

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=357918/

Man kunne næsten ønske for menneskehedens skyld, at den stakkels kat er
blevet angrebet af krager, de gør sådan ved harekillinger,
men med en dyrlæges diagnose, er der vel ingen chance for,
at det er det, der er sket.

bare der var.

mvh
Vibeke