Politikkens kattebog (hvor&hvornår)
Fra : Piea

Dato : 25-04-05 06:11

Hej

Hvad er den sidste udgave af politikkens kattebog samt hvor købes den
billigst?

Tak for hjælpen

Piea
(www.123hjemmeside.dk/ragdoll)

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 06:50

"Piea" <pvs81@mailme.FJERNMIGvenligst.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad er den sidste udgave af politikkens kattebog samt hvor købes den
> billigst?

http://www.polforlag.dk/index.jsp?main_menu=H%E5ndb%F8ger&prodkey=344&action
=showproduct

Der er enhedspris på Politikens Kattebog, dvs den koster det samme uanset
hvor og hvordan man køber den. Medmindre man kan finde et brugt eksemplar,
selvfølgelig.

Tina

Fra : Piea

Dato : 25-04-05 07:14

Hej

Det var lige det link jeg ledte efter. Mange tak.

Fra : helle k

Dato : 25-04-05 07:23

> [...]
> hvor og hvordan man køber den. Medmindre man kan finde et brugt eksemplar,

Du kan indimellem finde bøgerne på tilbud. f.eks har GAD politikkens
hundebog på tilbud til 50 kr. Og Føtex bogen pilates

Enhedspris er den samlede pris, inkl. moms og andre afgifter, for et kilo,
en liter, en meter, en kvadratmeter eller en kubikmeter af varen og altså
ikke en minimumspris.

Så bare hold øjne og øre åbne.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 10:18

"helle k" <hellek@hotmail.jubii.comfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Enhedspris er den samlede pris, inkl. moms og andre afgifter, for et kilo,
> en liter, en meter, en kvadratmeter eller en kubikmeter af varen og altså
> ikke en minimumspris.

Mente "fast pris".

Jeg har aldrig set Politikens Kattebog på tilbud.

Tina

Fra : Martin H. Jensen

Dato : 25-04-05 17:58

On Mon, 25 Apr 2005 11:18:18 +0200, "Tina"
<wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote:

>"helle k" <hellek@hotmail.jubii.comfjern.dk> skrev i en meddelelse

>Mente "fast pris".
>
>Jeg har aldrig set Politikens Kattebog på tilbud.
>
>Tina

Du efterlyser Politikens Kattebog, den kan du nogen gange finde på QXL
auktionen og få til en rimelig pris.
Ja den har ihvert fald været udbudt fornyelig...

Med venlig hilsen
Martin Haubro Jensen

Fra : Stine Ødum Sørensen

Dato : 26-04-05 17:33

> Hvad er den sidste udgave af politikkens kattebog samt hvor købes den
> billigst?

Hej Piea

Ved ikke selv hvad den nyeste udgave står til ude i butikker, men af linket
fremgår, hvor meget den handles til rundt om på nettet:

http://www.bogpriser.dk/titel-politikens-kattebog/isbn-8756760639/?source=topp
(håber det virker).

Vh
Stine

Fra : Martin H. Jensen

Dato : 26-04-05 23:14

Hej igen,

Jeg har netop været på QXL auktionen og jeg fandt dette link

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17766791&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=18630

Det skulle være den eftersøgte bog, som du leder efter hvis jeg ikke
tager meget fejl...

med venlig hilsen

Martin Haubro Jensen

Fra : Piea

Dato : 27-04-05 06:36

Hvor er I hjælpsomme.

Mange tak for hjælpen, det var rigtig sødt af jer