Kattekilling søges!
Fra : Gainsbourg

Dato : 25-04-05 01:02

Een af vores bekendte har en halvstor hunkilling (fra december) som mistede
sin mor og var flaskekilling uden søskende. De vil gerne have endnu en
killing som selskab til hende, mens hun stadig bare er en halvstor killing.

Derfor søger de en huskattekilling - gerne een der 12 uger nu eller i den
nærmeste fremtid. Gerne en hankilling. De vil helst have een der er vant til
børn/hunde/nær kontakt til mennesker og som kommer fra et godt hjem. På
Sjælland (eller allerbedst i nærheden af Jyllinge, hvis det er muligt).
Killingen vil få adgang til have og komme til at leve hos rar en familie med
hund og 3 børn (der er fornuftigt opdraget).

Post info i gruppen og så vil jeg lade det gå videre. På forhånd tak

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Anette

Dato : 25-04-05 23:16

Gainsbourg wrote:
> Derfor søger de en huskattekilling - gerne een der 12 uger nu eller i
> den nærmeste fremtid. Gerne en hankilling.

Scroll lidt ned på siden og se Morgan, han lyder som om han kunne være et
godt bud, selvom han er lidt ældre knap 8 måneder - han sidder og venter i
Roskilde

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internateralle/7782def138c3eaa8c1256e2b00569af9!opendocument&exp=e8682e1ad7f5995fc1256b740068bde5

/ Anette