tegn på at du bør anskaffe dig
Fra : Camilla Baird

Dato : 23-04-05 13:44

http://www.ambassen.dk/lister/kat.php

Tegn på at du bør anskaffe dig en kat
   •    Du elsker at støvsuge
   •    Du kan lide at blive forstyrret hele døgnet rundt
   •    Du elsker tanken om, at du aldrig mere vil kunne spise kylling og
fisk i fred og ro
   •    Du synes, at kattesand mellem tæerne er dejligt
   •    Du synes, du har for pæne møbler
   •    Du sætter pris på at vågne med munden fuld af kattehår
   •    Du vil aldrig mere på ferie
   •    Du synes, at 10-kilos sække med kattemad er en god investering
   •    Du kan lide at blive stirret på
   •    Du kan lide at dele hovedpude med en hårbolle
   •    Du elsker at tørre opkast op fra gulvtæppet
   •    Du kan lide ting, som hænger i gardinerne
   •    Du kan lide at sidde oppe hele natten og vente på, at katten skal
komme hjem i god behold (for så at overse dig)
   •    Du synes, døde mus er en god gave
   •    Du er villig til at indse, at dit yndlingsmøbel ikke længere
tilhører dig
   •    Du trænger til at tale med nogen, som ikke nødvendigvis taler tilbage
   •    Du opfatter kattehår i maden som krydderi
   •    Du kan lide underlige dyrelyde. Også tidligt om morgenen
   •    Du sætter pris på at blive skræmt til døde af og til
   •    Du kan lide wc-papir i små stykker spredt over et stort område
   •    Du elsker at studere kattebagdele
   •    Du kan lide væsener totalt uden opdragelse
   •    Du nyder at have selskab, når du er på toilettet
   •    Du foretrækker et liv som slave

Fra : fam. Ager

Dato : 23-04-05 13:50

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
kanon!!!

mvh. marie

Fra : Denise

Dato : 23-04-05 16:54

Camilla Baird wrote:
> http://www.ambassen.dk/lister/kat.php
>
> Tegn på at du bør anskaffe dig en kat
> • Du elsker at støvsuge
o.s.v

LOL, den var rigtig god

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 23-04-05 16:56

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> Du trænger til at tale med nogen, som ikke nødvendigvis taler
> tilbage

Ja, så var det da ikke kat jeg skulle have haft Her får man som
regel svar på tiltale, i hvert fald fra Johan og Lante

> • Du nyder at have selskab, når du er på toilettet

Jeps, her bliver man godt nok underholdt efter alle kunstens regler, en
bog er ikke nødvendigt, ja, faktisk er den i vejen. Mowgli skal nusses
på maven når jeg er på wc

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Piea

Dato : 23-04-05 17:19

He he

Piea
www.123hjemmeside.dk/ragdoll

Fra : Heidi B.

Dato : 23-04-05 19:42

GGGG
Hvor er den bare god.
Nu ved jeg hvorfor jeg er endt med 8 stks. GGG

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Ukendt