Kattesele
Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 22-04-05 16:06

Vi har en kattesele som vi købte for nogen tid siden i Bonnie
dyrecenter. Det er den største kattesele de havde. Nu er problemet bare
at ringene passer fint de kan jo indstilles, men snoren der holder
sammen på ringene er så kort for vores kat at den ring der skal være om
maven holder på det ene ben hvilket gør at han bare går rundt i ring
ligesom en robåd med en padle. Spørgsmålet er om man kan købe nogen
katteseler hvor den er længere eller kan sættes ind/ud? Og hvor?

hilsen
Maria og Benny Lauritzen

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-04-05 16:13

klip
Spørgsmålet er om man kan købe nogen
> katteseler hvor den er længere eller kan sættes ind/ud? Og hvor?
>

> hilsen
> Maria og Benny Lauritzen

Nu har jeg ikke vild forstand på det, men vover et svar alligevel: hvad med
en hundesele, den må da kunne fås større.

MVH Pia

Fra : fam. Ager

Dato : 22-04-05 20:09

> Nu har jeg ikke vild forstand på det, men vover et svar alligevel: hvad
> med en hundesele, den må da kunne fås større.
>
> MVH Pia
>--------------------------------

ja, det ville jeg også lige nævne....
de her bløde nylonseler med click lukning, canac, hedder den jeg har.
De kan indstilles flere steder, og fåes helt ned i chihuaua størrelse, som
er mindre end en alm kat....

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 21:42

> ja, det ville jeg også lige nævne....
> de her bløde nylonseler med click lukning, canac, hedder den jeg har.
> De kan indstilles flere steder, og fåes helt ned i chihuaua størrelse, som
> er mindre end en alm kat....

Den kan jeg tilslutte mig

Jeg ved ikke hvad Mis' sele hedder, men den er i det bløde nylon med
click-lukning. Mis er en lille bitte mittetat på sølle 8 kilo; høj og lang.

Prøv andre steder end Bonnie. Fx har ZooZity og MaxiZoo pænt store udvalg i
seler.

Tina

Fra : fam. Ager

Dato : 23-04-05 06:39

> [...]
> lang.
>
> Prøv andre steder end Bonnie. Fx har ZooZity og MaxiZoo pænt store udvalg

min "canac" sele er købt i den dengang heddende dus med dyrene, nu land og
fritid..

mvh- marie

Fra : Kate

Dato : 23-04-05 09:24

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in

> Mis er en lille bitte mittetat på sølle 8 kilo; høj og lang.

Hæhæhæ, lillebitte. Og jeg siger Mowgli er en kæmpe på kun 7kg

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.