Hærværk eller katte
Fra : Allan

Dato : 20-04-05 21:49

Ja Hærværk var det nok ikke.
Men tæt på

Jeg har en Harald Nyborg solcele lammpe stående ude i
min have.
Eller jeg havde.
Her i går morges så jeg at den var totalt krøllet sammen.
Og spredt over et godt stykke af haven.

Jeg tænkte straks på at en måtte have sparket meget hårdt.
Men min have er indhegnet , Så det må være en af kattene, Der er synderen.
Og jeg ved hvem det er

Der må have været nogle natsværmere rundt om lampen.
Og Så har den fået den store pote tur.

De er nu søde de der katte.He He.

Mvh Allan

Fra : Carina Kristensen

Dato : 20-04-05 22:56

Hehe... ja de er nogen sjove små nogen... Det må da vist være en stor
misser, siden den kan krølle en lampe sammen... * sidder lige og griner
lidt
for mig selv *

Katte kan nu finde på de skøreste ting, især hvis der er insekter
indblandet..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 22:59

> [...]
> Og jeg ved hvem det er
>
> Der må have været nogle natsværmere rundt om lampen.

*lol*

Sådan en kattepote kan slå hårdt.

For et par måneder siden havde jeg fået til opgave at klippe negle på
Kæmpekatten Mis. (Høj og lang, kæmpepoter, 8 kilo kampvægt.) Det var han
bestemt ikke enig i, så han stak mig én på skrinet. Uden søm. Dejligt blå
mærke på kindbenet efter en "sølle" kattelussing.

Trøst dig med, at kattene har moret sig så længe det tog at tage livet af
lampen ;)

Tina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 21-04-05 11:01

> Allan skrev:
> De er nu søde de der katte.He He.

Hold da op, den har da vist fået en ordentlig én på lampen Sådan
nogle missekatte er stærkere, end man lige skulle tro.

Hvor er det fint, at du tager dine kattes hærgen så pænt. Jeg tror, at
de har været meget heldige med deres madfar

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar