dyrlæge i Næstved?
Fra : Camilla Baird

Dato : 18-04-05 01:23

Kan nogen her anbefale en kattekyndig dyrlæge i Næstved?
Jeg spørger på vegne af en veninde på kontanthjælp, så det må gerne være
en dyrlæge, der ikke er fremmed for tanken ved afdragsordninger.
mvh Camilla

Fra : Alice

Dato : 18-04-05 07:11

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg spørger på vegne af en veninde på kontanthjælp, så det må gerne være
> en dyrlæge, der ikke er fremmed for tanken ved afdragsordninger.

Hej Camilla.

Jeg bruger Næstved Dyreklinik og er glad for dem. Jeg har ikke selv erfaring
med afdragsordninger hos dem. Men sidst da jeg købte foder hos dem, stod jeg
og ventede bag en dame som oprettede en konto ...............Om det var et
særtilfælde ved jeg ikke, men jeg synes da din veninde skal ringe og spørge.

KH
Alice

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 18-04-05 07:26

> [...]

> Jeg spørger på vegne af en veninde på kontanthjælp, så det må gerne være
> en dyrlæge, der ikke er fremmed for tanken ved afdragsordninger.

Jeg bruger også Næstved dyreklinik på Gallemarksvej og de er meget
flinke så mon ikke de er til at tale med om en afdragsordning........men
hvorfor ringer hun ikke rundt og spørger hos de forskellige ?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 18-04-05 13:22

Hej Camilla.
Jens Knudsen fra Næstvedegnens dyrlæger. Alle lokale opdrættere, jeg kender,
bruger ham. Han er fusioneret med dem der var i Herlufmagle, og de har nu to
klinikker, en på Axeltorv tæt ved ved Næstved station, og en ude på landet,
i Skelby. Jeg ved ikke, hvordan de ser på afdragsordninger, men man kan jo
altid spørge. Dyrlægerne på klinikken har forskellige specialer, så hun skal
spørge specifikt efter Jens, hvis hun vil have en katteekspert.
Mvh. Else.

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-04-05 14:53

Else Gyldenkærne wrote: