Dyrlæge i Vordingborg/omegnen
Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 17-04-05 21:16

Hejsa

Så er vi blevet Vordingborg boere og regner med at misserne skal besøge
Dr. Dyregod i 'ny og næ' (helst ikke mere end en gang årligt ) Men
kender ikke dyrlægerne i/ved/omkring Vordingborg...

Er der nogen der kan anbefale nogen!?

Jeg synes jeg kan huske at der tidligere var en tråd om dyrlæger i
Vordingborg, men jeg kan desværre ikke finde den - så på forhånd,
undskyld ulejligheden . igen

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 17-04-05 21:49

> [...]
> Dr. Dyregod i 'ny og næ' (helst ikke mere end en gang årligt ) Men
> kender ikke dyrlægerne i/ved/omkring Vordingborg...

Vordingborg Dyrehospital - dyrlæge Nerry Kamstrup :)
Total katte-ekspert og meget, meget imødekommende dyrlæge...

Læs mere her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproducts.php?id=7

Og velkommen til byen

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Alice

Dato : 17-04-05 22:05

> [...]
> Dr. Dyregod i 'ny og næ' (helst ikke mere end en gang årligt ) Men
> kender ikke dyrlægerne i/ved/omkring Vordingborg...

Jeg ved min opdrætter bruger Kalundborg Dyrehospital og taler varmt om
stedet

KH
Alice

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 18-04-05 00:01

Hej Helle

Velkommen til Vordingborg egnen, er selv tilflytter,side sep. 2004. Bor ved
Snertinge lidt nord for Vordingborg , skal selv bruge/finde en ny dyrlæge
til mine katte og hunde, har brugt dyrlægerne i Fakse i mange år. så blive
lidt af en prøvelse at finde nogle her, der er en i Ørslev, Lundby,
Vordingborg.

Venlig Hilsen
Hanne Brøgger

"Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4262c413197f3@nerdgirl.dk...

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 18-04-05 10:04

> [...]
> til mine katte og hunde, har brugt dyrlægerne i Fakse i mange år. så blive
> lidt af en prøvelse at finde nogle her, der er en i Ørslev, Lundby,

Det er Annemette, men ellers tak

Jeg har også selv brugt dyrlægerne i Fakse (i ca 2 år nu), men var dog
ikke udpræget glad for dem alle...

Jeg ville allerhelst bruge min gamle dyrlæge, Bontvedvejens Dyreklinik i
Svendborg, Fyn... men det er desværre ikke længere muligt, der er liiidt
langt

Jeg er dog villig til at køre 'et stykke' for at komme til en
kattekundig dyrlæge, så hvis nogen kan anbefale en der 'ligger lidt uden
for omegnen' er også de forslag meget velkomne

Tak for velkomsten til området

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 18-04-05 11:16

Hej Annemette
undskyld jeg har kaldt dig Helle, jeg var en anelse træt da jeg skrev, kært
barn mange navne
hvem har du haft som dyrlæge i Fakse, jeg skal have mine hankatte kastreret
, vaksnation og min hunkat skal have sin årlige vaksnation og ikke mindst så
har jeg 2 hunde der og så skal have sine årlige vaksnationer så det kan
blive en kostelig affære, men der gives vel lidt rabat, når man kommer med
så mange dyr.

Vendlig Hilsen

meddelelse news:426377f763e41@nerdgirl.dk...

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 18-04-05 12:15

> [...]

> blive en kostelig affære, men der gives vel lidt rabat, når man kommer med

Det er helt ok

Jeg brugte 'dem alle' (smådyrslægerne) mindst een gang, men fandt
hurtigt ud af, at der sandelig er forskel på dyrlægerne - også i Fakse!
Jeg var meget glad for Ken Lindeblad og Lene Thaulow

Jeg ved ikke med andre dyrlæger, men jeg ved at Fakse Dyrehospital giver
en rimelig god rabat når man kommer med flere... Jeg mener det er fuld
takst for det første dyr, ½ for nr. 2 og 3 og 1/4 for de efterfølgende
dyr! (rabat i prisen på konsultationen, der er stadig fuld pris på
medicin osv.)

Det er oftest sådan at er der flere dyrlæger tilknyttet det sted man
bruger, så får man 'den der har tid', medmindre man siger man vil have
en bestemt! Og sådan er det bla. også i Fakse

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 18-04-05 14:12

Hej Annemette

Jeg kan kun give dig ret i at Ken Lindeblad er en god og behagelig dyrlæge,
ham har jeg brugt i de år jeg kom i Fakse ( i næsten 10 år), så man får et
godt forhold til en dyrlæge der ikke er bange for at vise hvor glad han er
for dyr.

meddelelse news:426396c888459@nerdgirl.dk...

Fra : Lene Hansen

Dato : 18-04-05 11:28

Annette på Møns Dyrehospital kan altså godt anbefales. Jeg er selv meget
glad for at bruge hende. Vil lige bemærke at der er 4 dyrlæger knyttet til
dyrehospital, så bestiller i ikke en tid hvor i udpræget beder om Annette,
den eller de dage hun er på klinikken, så kommer I ind til en af de andre.

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Kate

Dato : 19-04-05 05:53

"Hanne Brøgger-Jensen" <hr.brogger-jensen@getnet.dk> wrote in

> Bor ved
> Snertinge lidt nord for Vordingborg ,

Jeg er flyttet til Hørve for 3mdr. siden og er også "dyrlæge-løs" pt.
dog har min kollega anbefalet Snertinge Dyrehospital. Jeg har så ikke
brugt dem endnu, kun købt mad derude, men jeg har tænkt mig at give dem
chancen næste gang der er vaccinationer i farvandet.
Dyrhospitalet ligger i rundkørslen som fører mod Holbæk og Kalundborg,
og det er alt hvad jeg ved om Snertinge

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-04-05 17:02

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message

> Jeg er flyttet til Hørve for 3mdr. siden og er også "dyrlæge-løs" pt.
>
> Dyrhospitalet ligger i rundkørslen som fører mod Holbæk og Kalundborg,
> og det er alt hvad jeg ved om Snertinge

Hi-hi, så skal jeg fortælle dig noget nyt: Der findes mere end 1 Snertinge

Den føromtalte ligger ved *Vordingborg*, altså i den allersydligste del af
Sjælland. Din Snertinge er jo i Odsherred, altså i den anden ende af
Sjælland, så der er nok lidt langt at køre for en vordingborgenser

Mvh. Else

Fra : Kate

Dato : 22-04-05 08:35

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> Hi-hi, så skal jeg fortælle dig noget nyt: Der findes mere end 1
> Snertinge

Ihh, altså hvor tarveligt det havde jeg jo ikke lige tænkt på.

> Den føromtalte ligger ved *Vordingborg*, altså i den
> allersydligste del af Sjælland. Din Snertinge er jo i Odsherred,
> altså i den anden ende af Sjælland, så der er nok lidt langt at
> køre for en vordingborgenser

Ja, du har jo nok ret. Det er da også irriterende at "vi" ikke har
været mere opfindsomme med bynavne, det er jo ren forvirring når byer
så relativt tæt på hinanden hedder det samme.

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 18-04-05 17:10

> [...]
>
> Jeg synes jeg kan huske at der tidligere var en tråd om dyrlæger i
> Vordingborg, men jeg kan desværre ikke finde den - så på forhånd,

hej Annemette!
Jeg kan varmt anbefale Bækgård Dyreklinik ved Præstø, ved Lea ...

I øvrigt velkommen til "omegnen".

MVH Anja